۲۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۱۲۸۳۳
آیت الله وحید خراسانی:

عتبات عالیات در عراق همچون ناموس اسلام و شیعه نگهداری شود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله وحید خراسانی، عتبات عالیات را نه تنها ناموس شیعیان ایران بلکه ناموس اسلام و شیعیان جهان دانست و خطاب به رییس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: همچون ناموس اسلام از عتبات عالیات نگه داری کنید.
آيت الله وحيد خراساني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید روز جمعه در دیدار سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، با اشاره به وجود بارگاه مطهر ائمه اطهار در کشور عراق، ابراز داشت: سامرا تنها ناموس شیعیان ایران نیست، بلکه ناموس شیعیان کل جهان است و باید تا ابد همچون دیگر عتبات عالیات در اختیار وقف شیعه باشد.

این مرحع تقلید در ادامه با انتقاد از اقدامات افراطی وهابیون خاطرنشان کرد: وهابیون که آلت دست پرورده آمریکاییان می باشند با اقدامات خود چهره ای خشن از اسلام ساخته اند که چهره خون ریز و کشنده می باشد.

حضرت آیت الله وحید خراسانی ادامه داد: اینها با این اقدامات خود به گونه ای عمل کرده اند که در مقابل چهره مسیحیان چهره صلح، صفا و آرامش باشد.

این مرجع تقلید تاکید کرد: وهابیون نه تنها به اسلام خیانت کرده اند، بلکه به دنیای اسلام و دنیای مردم هم خیانت کرده اند و شما باید بکوشید این مطلب را در کشور عراق جا بیندازید.

حضرت آیت الله وحید خراسانی خطاب به رییس مجلس اعلای اسلامی عراق ابراز داشت: عتبات عالیات را همچون ناموس اسلام و شیعه نگه داری کنید. /924/پ202/ج

ارسال نظرات