۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۲۲۶۸۷

برگزاری کارگاه فرآیند آموزش در حوزه علمیه خواهران استان تهران

خبرگزاری رسا ـ کارگاه "فرآیند آموزش با استفاده از تکنیک های تسهیل گری" ویژه طلاب خواهر استان تهران در حوزه های خواهران کریمه اهل بیت(ع) و فاطمة الزهرا(س) برگزار شد.
برگزاری کارگاه فرآیند آموزش در حوزه علمیه خواهران استان تهران
معصومه صادقی، مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) تهران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری کارگاه "فرآیند آموزش با استفاده از تکنیک های تسهیل گری" خبر داد.

وی گفت: این کارگاه، از سوی شورای هم اندیشی پژوهشی پنج حوزه علمیه خواهران تهران که عبارتند از الزهرا(س) تهران، حضرت فاطمه(س)، فاطمةالزهرا(س)، کریمه اهل بیت و مشکوة برگزار گردید.

وی در ادامه افزود: این دوره به صورت کارگاهی و به مدت چهار روز درقالب دو گروه برنامه ریزی و برای استفاده حداکثر اساتید و کادر حوزه ها از این دوره، با توجه به جهت تسهیل حضور در این دوره، در دو حوزه علمیه برگزار شد.

صادقی گفت: این دوره در حوزه علمیه کریمه اهل بیت(س) در روزهای 8، 9، 10 و 15 بهمن و در حوزه علمیه فاطمة الزهرا(س) در روز های 13،12،11 و 16 بهمن از ساعت 8 صبح تا 14:30 برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوب شرکت کنندگان، گفت: اساتید این دوره خانم ها آبدیده و مشهدی و آقای لشگری از " تیم تسهیل گران ارزش آفرین نصر" به آموزش روش های نوین و کاربردی تسهیل گری پرداختند.

صادقی گفت: تحلیل نیاز آموزشی، تعیین اهداف یادگیری، استفاده از مهارت های تسهیل گری پایه، نحوه برخورد با موقعیت های دشوار از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه است.

وی در پایان ضمن قدردانی از مدارس عضو شورای هم اندیشی پژوهشی و همه شرکت کنندگان، این دوره را مفید ارزیابی کرد و ابراز داشت: به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اهدا خواهد شد./956/پ203/س

ارسال نظرات