۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۱۲۴۶۱۴
امام جمعه زنجان:

حضور گسترده در انتخابات، ابراز ارادت نسبت به ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: حضور در انتخابات مجلس ابراز ارادت به امام راحل و مقام معظم رهبری بود.
حجت‌الاسلام و المسلمين علي خاتمي، نماينده ولي فقيه در استان زنجان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امشب در بازدید تعدادی از شعبات اخذ رای در شهر زنجان حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس را دشمن شکن ارزیابی کرد و اظهار داشت: سراسر استان زنجان، جلوه هایی زیبا از حضور پرمعنای ملت در انتخابات است.

وی با بیان اینکه به تحلیل کارشناسان امر احتمال ثبت رکوردی جدید در مشارکت مردم این استان در انتخابات ها می رود، ادامه داد: گسترده مردم استان در پای صندوق های رای پاسخ کوبنده ای بر یاوه گویان غرب به ویژه رسانه های دروغ پرداز استکبار جهانی است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم در لبیک به ندای رهبری در صحنه ها حاضر شدند، افزود: دشمنان از ماه ها قبل با پخش مستندها و ویژه برنامه های کذایی به دنبال نا امید کردن مردم از حضور در صحنه بودند، اما بار دیگر مردم ولایی ایران ثابت کردند که همواره پشتیبان این نظام هستند.

وی با تقدیر با از حضور پررنگ مردم در انتخابات گفت: مردم فهیم ایران تبلیغات دروغین را درک کرده و در مقابل هرگونه تفرقه افکنی با قامت ایستاده قرار گرفته و از مسیری که به رهبری امام انتخاب کرده اند باز نمی گردند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه استان زنجان لقب پایتخت شور و شعور حسینی به خود گرفته است، تصریح کرد: همین باورهای دینی و اعتقادی مردم استان مشارکت گسترده را در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم می زند.

وی با بیان اینکه چشم تمام دشمنان و استکبار جهانی به ایران اسلامی و این انتخابات دوخته شده است، گفت: حضور در این انتخابات ابراز ارادت به امام راحل و مقام معظم رهبری بود، مردم در این حضور با ارزش های انقلاب تجدید بیعت کردند، به عبارت بهتر مردم همت عالی برای تعیین سرنوشت کشور خود داشته اند./935/پ202/ج
ارسال نظرات