۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۴۰۶۸۲
فردا؛

راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مردم استان آذربایجان شرقی و تبریز در اعتراض به هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی اسلام، فردا راهپیمایی پرشوری برگزار خواهند کرد.
تجمع اعتراض‌آميز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم استان آذربایجان‌شرقی و تبریز برای دومین بار در اعتراض به هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی اسلام، فردا راهپیمایی پرشوری با حضور اقشار مختلف برگزار خواهند کرد.


مردم ولایت مدار تبریز در محکومیت اهانت ایادی استکبار به ساحت مقدس نبی گرامی اسلام(ص) فردا در ساعت 10 صبح فردا از میدان ساعت به طرف خیابان ارتش جنوبی راهپیمایی کرده و از اقدامات مستکبران غربی در ساخت فیلم موهن اعلام انزجار خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در اطلاعیه‌ای از عموم مردم تبریز برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی فردا در محکومیت هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام دعوت کردند.

 

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی آمده است: انتظار می رود مردم این شهر قهرمان پرور با شرکت در راهپیمایی فردا، وفاداری و عشق و محبت خود را در دفاع از ساحت نبی اکرم و محکوم کردن توطئه دشمنان اسلام با شعارهای لبیک یا رسوال الله و مرگ بر آمریکا و اسراییل به نمایش بگذارند.

 

این بیانیه خاطر نشان کرده است: جسارت اهانت آمیز به پیامبر اسلام به وسیله افراد خودباخته وابسته به استکبار قلوب میلیون ها انسان آزاده به خصوص مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است. راهپیمایی فردای مردم مسلمان و آزاده تبریز لبیکی دیگر به آخرین فرستاده خدا و وفاداری پیروان راستین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

 

آیت الله مجتهدشبستری، امام جمعه تبریز نیز در خطبه های نماز جمعه تبریز ضمن محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اسلام، از عموم مردم مؤمن و ولایت مدار تبریز برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرده بود./935/پ203/ب

ارسال نظرات