۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۴۰۸۸۹
استاد حوزه و دانشگاه:

آغاز جنگ صلیبی هدف صهیونیسم از توهین به مقدسات است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه ودانشگاه ارومیه گفت: اسکتبار جهانی با توسل به حربه های مختلف درصدد ایجاد نفاق و تفرقه میان مسلمانان و مسیحیان برای راه اندازی دوباره جنگ های صلیبی برای تحقق اهداف شوم خود است.
تجمع ائمه جماعات، طلاب و روحانيان در محکوميت اهانت به پيامبر اعظم(ص)

حجت الاسلام اسماعیل شیخلو، استاد حوزه و دانشگاه ارومیه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: جبهه استکبار جهانی برای احیای موقعیت از دست رفته و منافع خود در عرصه بین‌المللی به حربه‌های مختلف برای ایجاد نفاق و تفرقه میان اسلام و مسیحیت برای راه‌اندازی دوباره جنگ‌های صلیبی در راستای تحقق اهداف شوم خود متوسل می‌شود.

 

 

وی تصریح کرد: اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) و مقدسات دینی از سوی استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب با هدف ایجاد جنگ و نفاق میان پیروان ادیان توحیدی، مسیحیت و مسلمانان طراحی و اجرا می‌شود.

 

حجت الاسلام شیخلو با بیان این که مسلمانان معتقد به رسالت تمامی انبیای الهی هستند و به پیامبران ادیان توحیدی احترام می گذارند، اضافه کرد: توهین به پیامبران در حقیقت اهانت به ذات اقدس الهی است و بدون شک مجازات سختی برای عاملان این حرکت قبیح و ناپسند از سوی خداوند وعده داده شده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه، یکی دیگر از عوامل مؤثر در دست‌درازی استکبار به ارزش های دینی و اسلامی را نفوذ بی سابقه اسلام و اندیشه های مکتب تشییع در جهان عنوان کرد و افزود: استکبار جهانی از سوی دست نشانده های خود می خواهد اسلام را از ریشه هدف قرار دهد.

 

وی وجود نبی اکرم(ص) را ریشه حقیقی اسلام دانست و اذعان داشت: توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام در حالی است که تاریخ همیشه به حقانیت، امین بودن و درستی پیامبر اسلام بارها گواهی داده است و چنین اقدامات گستاخانه‌ای نمی تواند ذره ای از عزت و کرامت پیامبر اسلام نه تنها در میان امت‌های اسلامی بلکه میان پیروان سایر ادیان نیز بکاهد.

 

حجت الاسلام شیخلو با بیان این که دین خون جاری در رگ های جامعه است و اگر دین و ارزش های دینی از دست اندازی های بدخواهان در امان باشد در واقع جامعه اسلامی سالم می ماند، خاطرنشان کرد: اولین وظیفه دینی و مذهبی مسلمانان صیات از ارزش ها و تقدسات اسلامی در همه شرایط است.

 

به گفته این استاد حوزوی، سکوت در برابر چنین اعمالی، استکبار و دشمنان اسلام را گستاخ‌تر خواهد کرد و مسلمانان نباید بگذارند که مستکبران به هر حربه ای آزادی دینی و معنوی امت اسلامی را تضعیف کنند.

 

حجت الاسلام شیخلو توسل به مکتب عاشورا را در پاسخ به چنینی اعمال قبیحی مهم دانست و گفت: حتی افرادی که دین ندارد ولی می خواهند آزادمرد باشند و آزاد زندگی کنند باید صدای اعتراضات خود را بلند کنند تا استکبار نتواند به اسم دفاع از حقوق بشر و آزادی‌های دروغین مقدسات دینی ادیان آسمانی را به سخره بگیرد./936/ت302/س

ارسال نظرات