۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۱۴۱۲۷۲
پدر شهید علی الشیخ بحرینی:

ملت بحرین برای پیروزی به دعای ولی امر مسلمین جهان نیازمند است

خبرگزاری رسا ـ پدر یکی از شهدای انقلاب ملت بحرین، دعای خیر مقام معظم رهبری برای پیروزی ملت بحرین و سرنگونی نظام فاسد آل خلیفه را خواستار شد.
مقام معظم رهبري و انقلاب ملت بحرين

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پدر شهید علی جواد الشیخ 14 ساله معروف به شهید عید که در عید سعید فطر سال گذشته بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی آل خلیفه به شهادت رسید در همایش بین المللی «رهبران در بند» که روز گذشته در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد با اشاره به ویژگی های این شهید نوجوان، گفت: شهید التزام کاملی به مسائل دینی داشت، نماز و روزه را هیچ وقت ترک نکرد، از اخلاق بسیار خوبی بهره مند بود و در همه راهپیمایی های مسالمت آمیز شرکت می کرد.

 

وی افزود: پسر بنده از 3 متری هدف شلیک گلوله های آل خلیفه قرار گرفت و پس از جند روز جراحت به شهادت رسید، نیروهای آل خلیفه هر روز به گلوله باران سراسر بحرین می پردازند و گازهای سمی را به سوی شهروندان شلیک می کنند.

 

پدر این شهید، تصریح کرد: ما از این نظام فاسد رنج می بریم و تنها در پی سرنگونی رژیم هستیم و هیچ مذاکره ای با این رژیم نخواهیم  داشت. شهدای انقلاب بحرین در روز قیامت علیه آل خلیفه شهادت می دهند و این خاندان به سزای اعمال شنیع خود خواهد رسید. بدترین شکنجه ها در زندان علیه زندانیان صورت می گیرد، این در حالیست که برخی از زندانیان از بیماری و درد شدیدی رنج می برند ولی آل خلیفه از مداوای آنان سرباز می زند تا آنان بدین صورت در زندان به شهادت برسند.

 

وی، پادشاه بحرین را مسؤول جنایت های رخ داده دانست و اظهار داشت: حمد آل خلیفه مسؤول اول و آخر جنایت های رخ داده در بحرین است و بنده به نیابت از همه خانواده های شهدا مسؤولیت این جنایت را متوجه وی می کنم. آل خلیفه به این حد از جنایت بسنده نکرد و بیش از 35 مسجد را سوزاند و قرآن را به آتش کشید، آیا رژیمی به غیر از آل خلیفه و اسرائیل می تواند چنین جنایتی انجام دهد و قرآن را بسوزاند.

 

پدر شهید علی الشیخ تاکید کرد: آحاد ملت بحرین در ظلم و ستم بسر می برند و کوچک و بزرگ از این جنایت در امان نیستند، من به عنوان پدر شهید از همبستگی ملت ایران و عراق با بحرینی ها تقدیر می کنم و می خواهم این اقدامات گسترش یابند.

 

وی در پایان خاطر نشان ساخت: از ایران و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای می خواهیم از یاری ملت بحرین دست برندارند و از آنان می خواهم برای ما دعا کنند. نظام آل خلیفه هیچ تفاوتی با اسرائیل ندارد و همانگونه که در رسانه ها مشاهده کردی حمد دست در دست شیمون پرز قرار داد و به این ترتیب به تخریب مساجد در بحرین پرداخت./980/پ202/ک

ارسال نظرات