۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۱۴۷۴۵۹
امام جمعه آمل:

حمایت از غزه محور همبستگی مسلمانان قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به این که حمایت از مردم مظلوم غزه باید محور همبستگی مسلمانان جهان قرار گیرد و نباید در برابر زورگویی های مستکبرین سکوت کرد، خاطرنشان کرد: تجاوز وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه محکوم است و همگان باید پشتیبانی و حمایت خود را از ملت مظلوم و مقاومت فلسطین اعلام کنند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که همه مسلمانان و آزادی خواهان سراسر جهان باید فشارهای گسترده ای را علیه سیاست های خصمانه و زورمدارانه رژیم غاصب صهیونیستی داشته باشند، گفت: حمایت‌های کشورهای مسلمان منطقه از مقاومت فلسطین باعث تقویت روحیه مبارزان فلسطینی شده است و در آینده‌ای نزدیک می‌تواند تسلیم شدن رژیم غاصب صهیونیستی را در برابر مردم مظلوم فلسطین رقم بزند.

 

وی با اشاره به این که رژیم غاصب صهیونیستی در باتلاقی از نابودی گرفتار شده است، افزود: بیداری اسلامی شکل‌گرفته در منطقه که منجر به سقوط دیکتاتورهای دست نشانده غرب شده است فضای جدیدی را علیه این رژیم جعلی ایجاد کرده است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که ملت‌های دنیا اکنون ماهیت زورمدارانه و وحشی گرایانه رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا را به خوبی شناختند و اکنون باید برای آزادی غزه به پا خیزند، گفت: جهانیان باید بدانند که مرکز فتنه و نفاق دنیا، اکنون آمریکا و رژیم صهیونیستی است و مظلومیت مردم غزه به وضوح برای ملت‌های دنیا مشاهده شده است و همگان می دانند که صهیونیست ها درصدد ظلم و نابودی مظلومان هستند.

 

استاد حوزه علمیه آمل گفت: رژیم صهیونیستی بدون توجه به اصول اخلاقی و با تعصب کور همواره همه دستاوردهای ارزشمند انسانی را در ابعاد اجتماعی مخدوش کرده و با اقدام وحشیانه خود لکه ننگی بر تاریخ بشریت به جا می‌گذارد که برای همیشه تاریخ این امر شوم به نام آنان وجود خواهد داشت.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که حمایت از مردم مظلوم غزه باید محور همبستگی مسلمانان جهان قرار گیرد و نباید در برابر زورگویی های مستکبرین سکوت کرد، خاطرنشان کرد: تجاوز وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه محکوم است و همگان باید پشتیبانی و حمایت خود را از ملت مظلوم و مقاومت فلسطین اعلام کنند./950/ت302/ب

ارسال نظرات