۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۵۳۱۷۶
صبح امروز؛

آیین گشایش هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین گشایش هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان با حضور مسؤولان کشوری و استانی صبح امروز برگزار شد.
نمايشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین گشایش هفتمین نمایشگاه بزرگ خوزستان، صبح امروز با حضور آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سید کریم حسینی، معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان، ناشران سراسر کشور، اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

این نمایشگاه از امروز به مدت شش روز کاری در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برپا خواهد بود و علاقه مندان می توانند در نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهر ها از ساعت 16 تا 21:30 مراجعه و از غرفه های مختلف دیدن کنند.

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این مراسم با اشاره به تعداد کتاب های موجود در این نمایشگاه اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه بیش از 47 هزار عنوان کتاب در بخش حوزوی، دانشگاهی و عمومی در معرض دید عموم قرار داده شده است.

وی در ادامه با بیان این که بیش از 500 هزار جلد کتاب در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قرار داده شده است خاطرنشان ساخت: عرضه کتب با تخفیف 40 درصد خواهد بود.

محمد عظیمی، رییس مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی کشور، در ادامه این مراسم همچنین با تأکید بر این که برگزاری نمایشگاه های کتاب بزرگ ترین حرکت فرهنگی هر استان است، ابراز داشت: این مؤسسه فرهنگی از ابتدای سال تاکنون بیش از 227 نمایشگاه کتاب در نقاط مختلف کشور راه اندازی کرده است.

رییس مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی کشور با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه ها در کشور اظهار داشت: مهم ترین هدف تأمین و در اختیار گذاشتن کتب مورد نیاز مردم هر استان است؛ چرا که اگر به تناسب قومیت های موجود در کشور کتاب عرضه شود به یقین شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی خواهیم بود.

گفتنی است در پایان این مراسم هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان به صورت رسمی گشایش و علاقه مندان از کتب مختلف بازدید کردند./9458/پ202/ب

ارسال نظرات