۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۵۵۹۶۰
نماینده مردم جیرفت در مجلس:

مردم در هیچ شرایطی دست از آرمان ها و اصول برنمی دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی ملت ایران را ملتی بصیر و متعهد به آرمان ها دانست و تاکید کرد: مردم در هیچ شرایطی دست از آرمان ها و اصول دینی و انقلابی خود برنمی دارند.
نماينده مردم جيرفت در مجلس شوراي اسلامي

فرج الله عارفی نماینده شهرستان های جیرفت و عنبر آباد در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: ریشه اصلی پایدار ماندن مردم به شعارها و آرمان های انقلاب، اسلام است، مردم به خاطر دین، مشکلات را تحمل می کنند.

نماینده مردم جیرفت در مجلس بیان کرد: عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از اساسی ترین محورهایی است که مردم در این مساله توقعاتی دارند که باید به آنها توجه کامل شود و به شکر ایزد منان این محور پایه توسط رهبرمان هدایت می شود.

وی در ادامه افزود: استقبال جهانیان از این شریعت پاک که بعد از انقلاب اسلامی برای مردم روشن تر شد، یکی از تأثیرات و اهداف این انقلاب بوده است که برکات فراوانی داشته است و روز به روز شاهد پیشرفت سریع در امر شناخت اسلام به مردم جهان هستیم.

عارفی اظهار داشت: مشارکت مردم در بسیاری از مسائل کلان کشوری یکی از روند های انقلاب اسلامی بوده و این امر از بعد از انقلاب اسلامی صورت گرفت و تا قبل از آن حتی مردم حق اظهار نظر در مسائل جزیی کشور نداشتند اما حالا مسائل فرهنگی و سیاسی و دیگر مسائل توسط خود مردم شکل گرفته است و این همان آزادی برای ملت است که تا قبل از انقلاب اسلامی از آن برخوردار نبودند.

نماینده مردم جیرفت مطرح کرد: طلاب مکتب امام صادق (ع) در روشنگری جامعه و این انقلاب اسلامی نقش بسزایی را برای مردم ایفا کردند و بسیاری را از تاریکی ها نجات دادند و راه را برای روشنایی بیشتر تبیین کرده اند

وی همچنین با گرامی داشت دهه فجر بیان کرد: راه اندازی بسیاری از پروژه ها در منطقه جنوب کرمان و استقبال گرم مردم از برنامه های این روز ها که به مناسبت جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا شده، نشان دهنده این است مردم هنوز انقلابی و پای آرمان های این انقلاب آسمانی مانده اند و خواهند ماند. /970/ت303/ج

 

ارسال نظرات