۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۵۷۸۳۰
روز چهارشنبه؛

دانشجویان دانشگاه آکسفورد انگلیس به بایکوت اسرائیل رأی می‎دهند

خبرگزاری رسا ـ دانشجویان دانشگاه آکسفورد انگلیس در جلسه‎ای که روز چهارشنبه برگزار می‎شود به بایکوت اسرائیل از سوی این دانشگاه رأی می‎دهند.
جنبش بايکوت اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه اسرائیلی یدیعوت آهارونوت، دانشجویان دانشگاه آکسفورد انگلیس روز چهارشنبه و در قالب یک جنبش ضد اسرائیلی به بایکوت رژیم صهیونیستی رأی می‎دهند.


با وجود آن‎که پیشنهاد دهنده این طرح و نفر دوم جنبش ضد اسرائیلی دانشگاه آکسفورد ایمیل‎های تهدیدآمیز دریافت کردند، اما اتحادیه دانشجویان دانشگاه آکسفورد اعلام کرد که روز چهارشنبه تشکیل جلسه می‎دهد تا بایکوت احتمالی رژیم صهیونیستی را به رأی بگذارد.

 

این طرح در اعتراض به اشغال غیرقانونی زمین‎های فلسطینی و نقض حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی صورت می‎گیرد و در صورت تصویب، شرکت‎ها و موسسه‎های صهیونیستی از سوی دانشگاه آکسفورد بایکوت خواهند شد.


جنبش ضد اسرائیلی دانشگاه آکسفورد از دانشجویان این دانشگاه خواسته است که در اعتراض به برخوردهای ناعادلانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان بی‎دفاع به بایکوت و تحریم این رژیم رأی مثبت دهند.


طبق گزارش‎ها، نفر دوم جنبش ضد اسرائیلی در پی دریافت ایمیل‎های تهدیدآمیز از فعالیت‎های خود در این نهضت انصراف داد. پیشنهاد دهنده طرح بایکوت اسرائیل نیز درخواست کرده است که نام وی برای رسانه‎ها فاش نشود./990/ب902/د

ارسال نظرات