۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۷۶۲۲۹
حجت الاسلام منیری خبر داد؛

اشتغال به تحصیل 100 طلبه در حوزه علمیه نقده

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان نقده با اشاره به تحصیل یکصد طلبه در مدرسه علوم دینی گفت: در سال تحصیلی جدید سی نفر نیز به تعداد طلاب اضافه خواهد شد.
حجت الاسلام حسين منيري، مدير حوزه علميه شهرستان نقده

حجت الاسلام حسین منیری، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان نقده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تشریح برنامه های تابستانی این مدرسه علوم دینی گفت: برنامه های تابستانی حوزه علمیه نقده از اول تیرماه شروع شده است و تا یازدهم مرداد، اواخر ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

 

وی به برنامه های آموزشی تربیتی و اعتقادی اشاره کرد و افزود: برنامه های تابستانی در دو بخش برای طلاب پایه یک تا سوم و همچنین طلبه های پایه های چهارم تا ششم تدارک دیده شده است.

 

حجت الاسلام منیری برگزاری کلاس های صرف و نحو را ویژه طلاب پایه اول تا سوم خواند و اظهار داشت: برای پایه های چهارم به بالا نیز کارگاه های آموزشی و پژوهشی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: موضوع کارگاه های آموزشی در رابطه با مهارت های فرهنگی، آداب معاشرت، مردم داری و تحقیق و پژوهش، برنامه های تربیتی است.

 

مدیر حوزه علمیه نقده اقامه نماز جماعت، تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم، برگزاری مراسمات مناجات و جلسات اخلاق را از برنامه های دیگر این مدرسه علوم دینی در ایام تابستان و ویژه ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

 

حجت الاسلام منیری با اشاره به تحصیل یکصد طلبه در مدرسه علوم دینی گفت: در سال تحصیلی جدید سی نفر نیز به تعداد طلاب اضافه خواهد شد.

 

وی بااشاره به فعالیت های علمی- پژوهشی در مدرسه علمیه نقده گفت: سال گذشته تعداد محدودی مقاله از طلاب استان به چاپ رسیده بود که امسال سعی داریم با برگزاری دوره های مقاله نویسی و کارگاه های تحقیق و پژوهش ضمن تقویت بنیه پژوهشی طلاب تعداد مقاله های علمی را افزایش دهیم.

 

حجت الاسلام منیری از برگزاری اتاق فکر در حوزه علمیه نقده خبر داد و گفت: این اتاق فکر در خصوص برنامه ها و مسائل حوزه هر دو هفته یکبار با حضور اساتید و معاونان حوزه و روحانیون شهر برگزار می شود.

 

وی همچنین گفت: در راستای پیشبرد اهداف با حضور اساتید هر یک ماه جلسه ای با حضور اساتید حوزه علمیه نقده در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام منیری با اشاره به نبود استادسرا درنقده، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه نقده از قرائت خانه ای با ظرفیت 40 نفر برخوردار است و بیش از سه هزار کتاب در کتابخانه این مدرسه وجود دارد./936/ت302/ب

ارسال نظرات