۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۷۶۳۰۲

برگزاری دوره آموزش قرآن کریم در لاهور و کابل

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزش روخوانی، روان خوانی، تجوید و ترجمه قرآن کریم با مشارکت خانه فرهنگ کشورمان، مرکز آموزش قرآن کریم موسوم به الهادی و جامعه نرجسیه در شهر لاهور برگزار شد.
قرآن کريم

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، یک دوره کلاس آموزش قرآن به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و برای بهره مندی از معنویات ماه بهار قرآن در مرکز آموزش قرآن کریم موسوم به الهادی واقع در گلشن عباس شهر لاهور  و با حضور 50 نفر از دانش آموزان دختر و پسر برگزار  و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت.

 

دانش آموزان در این دوره با روخوانی ، روان خوانی ، تجوید و ترجمه قرآن کریم آشنا می شوند و مدرس این دوره آقای صفدر حسین بهشتی از طلاب حوزه های علمیه است.

 

همچنین دوره آموزشی دیگری نیز با عنوان "روخوانی ، روان خوانی ، تجوید و ترجمه قرآن کریم" با حمایت خانه فرهنگ جمهوری  اسلامی ایران در جامعه نرجسیه لاهور با حضور 40 نفر برگزار می شود.

 

خبر دیگر اینکه، مراسم اختتامیه دومین دوره کلاس های قرآنی و خیاطی از سوی انجمن اجتماعی فرهنگی شهاب با حضور جمعی از معلمان قرآنی و دیگر علاقمندان در کابل برگزار شد.

 

مراسم با آیات چند از کلام الله مجید آغاز و سپس برای 50 تن از فراگیران آموزش سند فراغت اهدا شد. دوره فوق به مدت شش ماه برگزار و رشته های روخوانی، روانخوانی، تجوید، روش تدریس احکام و خیاطی به فراگیران آموزش داده شد. این دوره کلاس ها از دی ماه 1391 شروع و در تیرماه سال جاری به پایان رسید./994/
ب101/د

ارسال نظرات