۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۷۷۹۴۴

استقبال از کتاب «مفاتیح الحیاة» آیت الله جوادی آملی در نمایشگاه قرآن اهواز

خبرگزاری رسا ـ کتاب های معرفی شده در برنامه سمت خدا و کتاب های پیشنهادی سایت رهبری در غرفه مؤسسه فرهنگی اسوه در معرض فروش قرار گرفته است.
کتاب مفاتيح الحياة آيت الله جوادي آملي

علیرضا ملکی، مسؤول غرفه مؤسسه فرهنگی اسوه، در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به عرضه بیش از 300 عنوان کتاب در این غرفه اشاره کرد و افزود: سبک زندگی اسلامی مهم ترین مسأله ای است که این مؤسسه در نمایشگاه قرآن پیگیری می کند.

وی با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان از کتاب های پیرامون زندگی اسلامی در این غرفه اظهار داشت: «کتاب ریحانه بهشتی» به قلم سیما مخبر و «مفاتیح الحیاة» اثر آیت الله جوادی آملی از جمله کتاب هایی است که مورد استقبال بی نظیر مخاطبان قرار گرفته است.

مالکی به اقدام مؤثر این مرکز در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز اشاره کرد و گفت: در غرفه مؤسسه فرهنگی اسوه کتاب های معرفی شده در برنامه سمت خدا در معرض فروش قرار گرفته اند.

مسؤول غرفه مؤسسه فرهنگی اسوه در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز گفت: در این غرفه کتاب های معرفی شده در سایت رهبری از جمله کتاب «نورالدین پسر ایران» و «پایی که جا ماند» نیز عرضه شده که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی به قرار گرفتن بخشی از غرفه اسوه جهت معرفی و فروش آثار شهید مطهری اشاره و تصریح کرد: در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز در سال جاری در غرفه مؤسسه اسوه بیش از 4 هزار جلد کتاب عرضه شده است.

مسؤول غرفه مؤسسه فرهنگی اسوه در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز به کاهش خرید کتاب نسبت به سال های گذشته اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش قیمت کتاب پیش بینی می شد میزان خرید مردم کاهش یابد./9464/ت303/غ

ارسال نظرات