۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۷۸۲۷۸
فرماندار اهواز:

روز قدس هدیه امام خمینی به جهان اسلام بود

خبرگزاری رسا ـ فرماندار اهواز با بیان این که روز قدس هدیه بنیانگذار جمهوری اسلامی به جهان اسلام بود، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) راهپیمایی روز قدس را نه تنها برای ایران اسلامی بلکه برای جهان اسلام بنا کرد.
عبدالعزيز فدعمي ، فرماندار اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالعزیز فدعمی، فرماندار اهواز، ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت روز قدس در اهواز با تشریح برنامه های این نهاد ویژه روز قدس اظهار داشت: اگر خواهان برگزاری روز قدسی با شکوه هستیم باید ارگان ها، دستگاه های دولتی و خصوصی با همدیگر همکاری کرده تا این مهم به دست آید.

وی با بیان این که تا روز قدس زمان اندکی مانده است، خاطرنشان کرد: باید در این زمان اندک برنامه ریزی های ویژه ای برای بزرگداشت این روز بزرگ اتخاذ شود.

فرماندار اهواز با اشاره به نقش شهرداری در تبلیغات ویژه بزرگداشت روز قدس بیان داشت: شهرداری باید با تبلیغات درست و گوناگون در شهر جلوه ای از روز قدس و نقش تأثیر گذار این روز در اسلام را برای مردم و اقشار گوناگون تبیین کنند.

فدعمی همچنین با بیان این که جایگاه هایی برای خبرنگاران، عکاسان خبری و تصویربرداری تدارک دیده شده است، اظهار داشت: دستگاه های گوناگون استان باید کیفت و کمیت برگزاری روز قدس را در اولویت فعالیت های خویش قرار دهند.

فرماندار اهواز با اشاره به این که روز قدس یکی از گران بهاترین هدایایی است که امام خمینی(ره) برای نظام اسلامی به ارمغان آورد، تأکید کرد: امام خمینی(ره) راهپیمایی روز قدس را نه تنها برای ایران اسلامی بلکه برای جهان اسلام بنا کرد.

فدعمی با تأکید بر این که مسلمانان باید در این روز تنفر خویش را از اعمال خبیثانه دشمنان ابراز کنند، اظهار داشت: خوشبختانه هر ساله با وجود روزه داری ماه مبارک رمضان حضور گسترده ای از مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.  

وی برپایی ایستگاه های فرهنگی، نمایشگاه محوری پوستر و برپایی ایستگاه های استراحت ویژه افراد سالمند را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: تصاویر راهپیمایی به صورت مستقیم پوشش و در رسانه ملی پخش می شوند.

فدعمی در پایان تأکید کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه ها راهپیمایی روز جهانی قدس در استان خوزستان شاهد برگزاری باشکوه، دشمن شکن و با حضور گسترده اقشار جامعه به ویژه روحانیان و جوانان باشیم./9458/پ202/غ

ارسال نظرات