۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۸۶۲۹۲
اجمالی/ رهبر معظم انقلاب:

دولت آمریکا غیر قابل اعتماد و عهد شکن است/ برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد بجا نبود

خبرگزاری رسا ـ رهبر معظم انقلاب در هفتمین مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری تاکید کردند: ما از تحرک دیپلماسی دولت حمایت میکنیم و به تلاش دیپلماسی اهمیت میدهیم و از آنچه در سفر اخیر بود حمایت میکنیم البته برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما بجا نبود.
مراسم دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه‌هاي افسري ارتش جمهوري اسلامي با حضور رهبر انقلاب مراسم دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه‌هاي افسري ارتش جمهوري اسلامي با حضور رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، هفتمین مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری صبح امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه شهید ستاری برگزار شد.

 

بخش هایی از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در این مراسم به این شرح است:

 

ما تهدیدهای مکرر و مشمئز کننده دشمنان ملت ایران را میشنویم و پاسخ ما به هرگونه شرارتی علیه ملت ایران پاسخی جدی و سخت خواهد بود


ما به امریکاییها بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم، دولت آمریکا غیرقابل اعتماد و خودبرتربین و غیرمنطقی و عهدشکن است و دولتی در تصرف شبکه صهیونیسم بین المللی است که بخاطر صهیونیستها مجبور است با رژیم غاصب مماشات کنند و نرمش نشان دهند.

 

ما از تحرک دیپلماسی دولت حمایت میکنیم و به تلاش دیپلماسی اهمیت میدهیم و از آنچه در سفر اخیر بود حمایت میکنیم البته برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما بجا نبود لکن ما به هیئت دیپلماسی دولت عزیزمان خوشبین هستیم ولی به آمریکاییها بدبینیم. دولت آمریکا غیرقابل اعتماد و خودبرتربین و عهدشکن است.

 

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد./924/د102/ج

ارسال نظرات