۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۸۶۵۱۱
عضو ارشد حزب الله لبنان:

آمریکا با بحران جدی مواجه است

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد حزب الله لبنان با تاکید بر آینده روشن مقاومت اسلامی در منطقه، خاطرنشان کرد: آمریکا با بحران جدی سیاسی و اقتصادی مواجه است.
حسن عزالدين، عضو ارشد حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حسن عزالدین، مسؤول روابط کشورهای عربی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی این جنبش در منطقه عیتا الشعب برگزار شد، تشکیل حکومت وحدت ملی را در سریع‌ترین زمان ممکن خواستار شد و گفت: باید حکومتی روی کار بیاید که توانایی حل بحران‌ها و مشکلات مختلف در لبنان و منطقه را داشته باشد.

 

وی با انتقاد از وابستگی برخی گروه های لبنانی به آمریکا و کشورهای استکباری عنوان کرد: آمریکا از لحاظ اقتصادی و سیاسی با بحران جدی مواجه است و به هیچ وجه از قدرت و توانایی گذشته برخوردار نیست.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان تحولات اخیر منطقه را به سود نیروهای مقاومت برشمرد و تاکید کرد که مقاومت که به الگویی موفق برای ملت‌های اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی تبدیل شده، بی شک آینده روشن تری را در انتظار دارد.

 

 

عزالدین تصریح کرد: پیروزی‎های فروان مقاومت اسلامی، این جنبش را به عامل بازدارنده و یکی از نیروهای اساسی قوا در منطقه تبدیل کرده است، به نحوی که دیگر کشورهای استکباری به هیچ وجه نمی‌توانند محور مقاومت را نادیده بگیرند./983/ب903/د

ارسال نظرات