۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۱۸۷۰۱۱
معاون تربیت و آموزش سپاه کاشان خبر داد؛

آموزش سرگروه های حلقه های صالحین پایگاه های بسیج

خبرگزاری رساـ معاون تربیت و آموزش سپاه کاشان از آموزش 600 نفر از سرگروه های حلقه های صالحین پایگاههای بسیج شهرستان کاشان خبرداد.
حجت الاسلام محمد مهدي سعيدي معاون تربيت و آموزش سپاه كاشان

 حجت الاسلام محمد مهدی سعیدی، معاون تربیت و آموزش سپاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان،  اظهارداشت: شرکت کنندگان درکارگاه های آموزشی سرگروه های حلقه های صالحین بعد از پایان دوره آموزشی مسائل تربیتی و روان شناسی، آموزش های فرا گرفته را در حوزه ها و پایگاه های مقاومت با موضوع نظام ولایی مورد بحث قرار می دهند.

 

وی افزود: در پایان کارگاه های آموزشی سرگروه های حلقه های صالحین در پایگاه ها و حوزه مقاومت زیرپوشش خود، طی مدت 10 جلسه موضوع نظام ولایی را مورد بحث قرار می دهند و بعد ازپایان 10 جلسه دستاوردهای خود را در بحث نظام ولایی ارائه می دهند.

 

به گفته وی در پایان کارگاههای آموزشی، هریک از سرگروههای حلقه های صالحین شرکت کننده در کارگاههای آموزشی 22 نفر بسیجی را تحت پوشش آموزش های تربیتی قرارمی دهند.

 

حجت الاسلام سعیدی یاد آورشد: خانم های بسیجی سرگروههای حلقه های صالحین نیز سبک زندگی در حوزه ها و پایگاههای بسیج را مورد بحث بررسی قرار می دهند و نتایج آن را گزارش می کنند.  

 

وی افزود: کلیه برنامه های بسیج در قالب حلقه های صالحین باید همراه با خروجی تربیتی باشد و این خروجی تربیتی نیز در تغییر رفتارهای بعد از دوره های آموزشی مشهود باشد.

 

حجت الاسلام سعیدی اجرای نمایشگاه بصیریت صالحین با موضوعات رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و علما پیرامون مسائل تربیتی و استفاده از اتوبوس کتاب را از جمله برنامه های جنبی کارگاه های آموزشی سرگروههای حلقه های صالحین در شهرستان کاشان اعلام کرد.

 

 معاون تربیت و آموزش سپاه کاشان در ادامه از آغاز فعالیت مهد کودک اسلامی در کنار دوره آموزشی برای نخستین بار درکاشان خبرداد و افزود: از خواهران بسیجی فعال در مهدهای قرآن پایگاههای بسیج در مهده کودک اسلامی استفاده می شود. /939/ت303/ب

ارسال نظرات