۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۹۱۱۳۱
امام جمعه قطیف عربستان:

سرنوشت صدام در انتظار ظالمان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قطیف عربستان با محکوم کردن جنایت‎های خاندان آل‎سعود گفت: سرنوشت صدام در انتظار ظالمان است.
شيخ حسن صفار خطيب جمعه قطيف عربستان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن صفار امام جمعه قطیف عربستان روز گذشته در مسجد امام رضا (ع) این شهر با اشاره به جنایت‎ها خاندان آل‎سعود علیه ملت مظلوم این کشور گفت: ظلم به مردم عواقب بسیار دردناکی در دنیا و آخرت دارد.


وی ظلم را به دو قست عام و خاص تقسیم کرد و بیان داشت: ظلم به مردم ضعیف و پایین دستان جامعه از نوع ظلم عام است. مسؤول خانواده که در بیشتر مواقع، پدر این بار مسؤولیت را بر عهده دارد اگر به خانواده خود ستم کند ظلم خاص کرده است.


این عالم عربستانی افزود: خداوند به ظالمان هشدار داده است که به زودی نتیجه ظلم و ستم خود را خواهند دید. خداوند به مظلومان جهان نیز وعده داده است به کمک آنان خواهد شتافت.


وی با اشاره به سرگذشت سیاهی که تاریخ برای صدام حسین رقم زد، تصریح کرد: امثال صدام در طول تاریخ بسیار بوده‎اند که خداوند آنان را در دنیا و آخرت به ذلت و پسندی کشاند.


امام جمعه قطیف عربستان با انتقاد از سیستم قضایی این کشور گفت: خاندان آل‎سعود با اعمال قدرت در سیستم قضایی و مؤسسه‎های حقوقی به انواع فساد دست زده‎اند.


وی در پایان بیان داشت: دادگستری و سازمان حقوق بشر عربستان باید مانع از ادامه ظلم و ستم به خانواده‎ها شوند و از حقوق آنان دفاع کنند./994/ب902/د

ارسال نظرات