۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۱۹۴۱۴۵
نماینده پارلمان لبنان:

سقوط دمشق به معنای نابودی امنیت در لبنان است

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان با حمایت از حضور نیروهای این جنبش در سوریه، سقوط نظام بشار اسد را به معنای نابودی امنیت در لبنان عنوان کرد.
محمد رعد، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، رییس فراکسیون الوفاء للمقاومه وابسته به حزب الله لبنان در مراسمی که امروز در حاروف جنوبی برگزار شد به دفاع از حضور نیروهای این حزب در سوریه پرداخت و گفت: نیروهای حزب الله با هدف حمایت از مردم و جلوگیری از ورود تروریست ها به لبنان در سوریه حضور دارند.

 

وی افزود: اگر حزب الله در سوریه حضور نداشت و به جنگ با تروریست ها نمی پرداخت معلوم نبود هم اکنون چه سرنوشتی در انتظار لبنان بود و مرزها مطمئنا تحت سیطره تکفیری ها قرار داشتند.

 

محمد رعد تصریح کرد: ما با تروریسمی مواجه هستیم که ساخته مدعیان حقوق بشر و دموکراسی در لبنان و منطقه است. هر زمانی که انفجار یا جنایت تروریستی در لبنان رخ دهد ابتدا شاهد محکومیت آن هستیم و سپس بلافاصله دخالت حزب الله در سوریه را عامل این انفجار جلوه می دهند.

 

نماینده پارلمان لبنان بر لزوم پایان این ادعاهای مضحک تأکید کرد و اظهار داشت: به کسانی که مخالف حضور حزب الله در سوریه هستند، می خواهیم به خودروهای بمبگذاری شده که وارد لبنان شده بنگرند و در مواضع خود تجدید نظر کنند.

 

وی ادامه داد: اگر تروریست های تکفیری بر سوریه و مرزهای لبنان مسلط شوند امنیت لبنان به شدت در معرض خطر قرار می گیرد، زیرا تروریست ها هیچ چیزی از دین نمی دانند. تروریست ها ارتش سری هستند که می خواهند پروژه تسلط بر منطقه را محقق سازند./980/ب902/د

ارسال نظرات