۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۱۹۶۸۰۳
عضو شورای مرکزی حزب‎الله:

صهیونیست‎ها از شنیدن نام جنوب لبنان می‎ترسند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با اشاره به موفقیت‎های گسترده مقاومت اسلامی، اظهار داشت که دشمن صهیونیسم از شنیدن نام جنوب لبنان به شدت هراس دارند.
حسن بغدادي، عضو ارشد حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن بغدادی، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در نشست فکری که از سوی جمعیت امام صادق(ع) برگزار شد تشکیل دولت جامع را تنها راه نجات این کشور از بحران های کنونی دانست.

 

وی در نشست با موضوع «موفقیت امت در گرو عملکرد روسا و علمای آن است» سخنرانی کرد و گفت: جبل عامل در دوران شیخ ناصیف النصار و علامه سید ابوالحسن موسی الحسینی، مرحله طلایی را سپری کرد.

 

حجت الاسلام بغدادی ادامه داد: تفاهم خوبی میان حاکمان و علما در آن دوران وجود داشت به گونه ای که جبل عامل به صورت تقریبا مستقل از حاکمیت عثمانی اداره می شد.

 

وی با اشاره به پیشرفت اقتصادی آن دوران جبل عامل، تصریح کرد: جبل عامل بیش از شش هزار سرباز شجاع داشت که شجاعت آنان زبانزد دوست و دشمن بود.

 

عضو ارشد حزب الله افزود: لبنان اگر قدرتی دارد از پیروزی هایی مختلفی است که در جنوب لبنان حاصل شد به گونه ای که هم اکنون دشمن صهیونیسم و سربازان آن از شنیدن نام جنوب لبنان به شدت واهمه دارند./980/ب904/د

ارسال نظرات