۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۹۷۳۸۴
امام جمعه قطیف عربستان:

جوانان مراقب دام جریان‎های تکفیری باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قطیف عربستان با انتقاد شدید از اغفال جوانان و استفاده از آنان در جریان‎های تکفیری گفت: جوانان مراقب دام جریان‎های تکفیری باشند.
حجت الاسلام صفار خطيب قطيف عربستان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن الصفار امام جمعه قطیف عربستان روز گذشته در مسجد امام رضا(ع) این شهر با انتقاد شدید از اغفال و بهره برداری از جوانان در اقدامات جنایتکارانه و تروریستی گفت: جوانان باید مراقب دام‎های دشمنان باشند.


وی ادامه داد: در حال حاضر سودجویان بسیاری در کشورهای مختلف با پهن کردن دام‎هایی درپی اغفال جوانان و آلوده کردن دست‎های آنان به خون مردم مظلوم هستند.


این عالم عربستانی وجود جریان‎های تکفیری در هر کشوری را خطری جدی دانست و بیان داشت: جریان‎های تکفیری با داشتن تعصب، به انواع جنایت‎ها در کشورهای اسلامی روی آورده‎اند.


وی تصریح کرد: جریان‎های تکفیری مسؤول این همه جنایت هستند؛ آنان باید در دنیا و آخرت جوابگویی اعمال غیر انسانی و وحشیانه خود باشند.


حجت الاسلام صفار از مسؤولان عربستانی خواست که مراقب تحرکات جریان‎های تکفیری باشند و عنوان ساخت: مسؤولان این کشور باید هر حرکت جریان‎های تکفیری را زیر نظر بگیرند و اجازه فعالیت به آنان را ندهند.


وی افزود: اصول و تعبد‎های کورکورانه جریان‎های تکفیری به وضوح در تعالیم، فتواها و سخنان آنان مشهود است. جریان‎های تکفیری مخالف عقل و دین حقیقی هستند.


امام جمعه قطیف عربستان گوش دادن به تبلیغات غلط و فتواهای جریان‎های تکفیری سبب انحراف بسیاری از جوانان و تمایل آنان به اقدام‎های تروریستی دانست و گفت: هیچ انسانی نباید به خاطر اختلاف عقیده، دین و یا سیاست به اسم جهاد به کشتار دیگران بپردازد؛ این نوع جنایت‎ها چهره واقعی ظلم، ستم و زیان را به نمایش می‎گذارد./994/ب903/د

ارسال نظرات