۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۹۷۹۳۷
آیت الله نابلسی:

رژیم صهیونیستی درصدد دور ساختن حزب‎الله از مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان با اشاره به حمایت مستقیم صهیونیست‎ها از تکفیری‎ها برای ضربه زدن به جهان اسلام تأکید کرد که دور ساختن حزب الله از مقاومت از اهداف اصلی این رژیم است.
آيت الله عفيف نابلسي، مدير حوزه علميه امام صادق (ع) لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی، امام جمعه و مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) صیدای لبنان در دیدار با جمعی اندیشمندان سوری که در دفتر وی برگزار شد به بررسی تحولات منطقه پرداخت و گفت: رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم از تنش و آشوب در کشورهای عربی سود می برد.

 

وی افزود: صهیونیست ها با حمایت مستقیم از گروه های تکفیری درصدد ضربه زدن به امت و تخریب کشورهای اسلامی هستند. این مسأله را می توان به وضوح در سوریه، عراق و لبنان مشاهده کرد.

 

آیت الله نابلسی با اشاره به پیگیری مستمر تحولات منطقه از سوی دشمن صهیونیسم، تصریح کرد: رژیم اشغالگر می خواهد چنین جلوه دهد که تحولات منطقه هیچ ارتباطی به آن ندارد، ولی این رژیم در حال بروز دشمنی میان مسلمانان، کاشت کینه میان مذاهب اسلامی، محاصره کردن حزب الله و دور ساختن آن از مقاومت است.

 

امام جمعه صیدا از موفقیت های ارتش لبنان در برابر تروریست ها تقدیر کرد و ادامه داد: کشف و نابودی گروه تروریستی و بازداشت عناصر اصلی این گروه که در حال برنامه ریزی برای ناامن کردن کشور بودند را به نیروهای امنیتی تبریک می گویم.

 

وی تأکید کرد: لبنان باید از خطرها پاکسازی شود و همه به حمایت از کشور بپردازند./980/ب903/د

ارسال نظرات