۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۲۰۱۹۶۹

مهلت 48 ساعته آل‎خلیفه برای خروج نماینده آیت الله سیستانی از بحرین

خبرگزاری رسا ـ نظام آل‎خلیفه 48 ساعت به نماینده آیت الله سیستانی مهلت داده است که خاک این کشور را ترک کند.
آيت الله شيخ حسن النجاتي نماينده آيت الله سيستاني و از مراجع عظام شيعيان در بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین امروز اعلام کرد که نظام آل‎خلیفه، آیت الله شیخ حسین النجاتی نماینده آیت الله سیستانی در این کشور را تهدید کرده است که تا 48 ساعت آینده خاک این کشور را ترک کند.


این جمعیت در واکنش به این اقدام بیان داشت: نماینده آیت الله سیستانی در بحرین از شخصیت بالایی برخوردار است و این گونه تهدیدها از طرف جمعیت الوفاق اسلامی مردود و محکوم است.


جمعیت الوفاق اسلامی بحرین این رفتار نظام آل‎خلیفه با علمای دین را احمقانه خواند و تصریح کرد: نظام حاکم حق ندارد چنین اقدام‎های احمقانه‎‎ای انجام دهد. طبق قانون‎‎های انسانی و کشور بحرین، نظام آل‎خلیفه اجازه باطل کردن شناسنامه، زندگی و انتقال شهروندان این کشور را ندارد.


این جمعیت رفتار نظام‎ حاکم را نشان از اوج نقض حقوق بشر، بحران سیاسی و انسانی در بحرین توصیف کرد و تاکید کرد که آیت الله نجاتی از علمای بزرگ این کشور و دارای جایگاه علمی بالایی است و تعرض به این عالم بحرینی تجاوز به همه مردم این کشور خواهد بود.


جمعیت الوفاق اسلامی بحرین از مجامع بین المللی خواست که نسبت به اقدام‎های غیر انسانی نظام آل‎خلیفه هر چه سریعتر واکنش نشان دهند و مستقیم با آن برخورد کنند./994/ب904/د

ارسال نظرات