۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۲۲۵۴۹۶
مستبصر تونسی:

رهبر ایران تنها منادی وحدت در جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مستبصر تونسی با اشاره به تلاش مقام معظم رهبری در ایجاد اتحاد و برادری در میان مسلمانان گفت: رهبر جمهوری اسلامی ایران تنها منادی وحدت در جهان اسلام است.
تيجاني سماوي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دکتر محمد تیجانی، مستبصر تونسی، شامگاه دوشنبه بیست و یکم مهرماه در حسینه الهدی منطقه کمپلو اهواز با اشاره به جایگاه مهم مقام معظم رهبری در از بین بردن اختلافات در جهان اسلام، اظهار داشت: رهبر جمهور اسلامی ایران تنها منادی وحدت و برادری در میان مسلمانان است.

 

وی با اشاره به تلاش های برخی افراد منحرف در بر هم زدن وحدت اسلامی گفت: در کشور تونس برخی افراد ناآگاه وجود دارند که فتوا می دهند، درود فرستادن بر معاویه و امام علی(ع) جایز بوده و منعی ندارد، جای تعجب بوده که این ها با چه اندیشه و مقیاسی حق و باطل را کنار هم قرار داده و آن را مساوی نشان می دهند.

 

تیجانی عنوان کرد: مسیر حق و باطل دو گزینه جدا از هم هستند و تلاش برای حق جلوه دادن باطل کار بیهوده و پوچی بوده که فقط ذهن ها را آلوده و حقیقت را لکه دار می کند.

 

وی افزود: در کشورهای اسلامی برخی از مردم می گویند ما اهل بیت(ع) را دوست داریم و با آن ها مشکلی نداریم اما حقیقت این بوده که محبت به تنهایی هیچ گاه برای هدایت کافی نبوده و شرط اساسی برای ابراز علاقه به خاندان پیامبر(ص) پیروی از آموزه های اهل بیت(ع) و عمل کردن به آن ها است.

 

این مستبصر گفت: امروزه تنها محبان حقیقی اهل بیت(ع)، شیعیان بوده و تنها کشور پشیبان شیعیان در جهان نیز جمهوری اسلامی ایران است.

 

تیجانی تصریح کرد: یکی از توصیه های مهم رسول خدا به پیروانش این بوده که از اهل بیتش پیروی کنند و این را تنها اجر و پاداش خویش می دانست.

 

وی در پایان به عواملی که سبب هدایتش شد گفت: تفسیر نادرست حدیث های اهل بیت(ع) و تحقیق نکردن از عواملی بوده که انسان را در رسید به حقیقت دچار گمراهی می کنند./9452/ب202/د

ارسال نظرات