۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۳۲۶۴۵
واکنش علمای بحرین به حمله آل‎خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم؛

شکست در انتخابات رژیم آل‎خلیفه را دیوانه کرده است

خبرگزاری رسا ـ علمای بحرین در پیام‎های جداگانه‎ای یورش به منزل رهبر شیعیان این کشور را محکوم کردند و بیان داشتند که شکست در انتخابات رژیم آل‎خلیفه را دیوانه کرده است.
علماي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین طی پیامی که از طریق صفحه اجتماعی توییتر منشتر شد، در واکنش به یورش صبح امروز رژیم آل‎خلیفه به منزل آیت الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان این کشور گفت: آیا رژیم آل‎خلیفه نمی‎تواند واکنش به شکست در انتخابات پارلمان و شهرداری‎ها را به شکلی غیر از اقدامات تروریستی و یورش به منازل بیان کند؟

 

دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین با محکوم کردن یورش به منزل شیخ عیسی قاسم گفت: مردم بحرین در 24 می سال 2013 بعد از اولین یورش مزدوران رژیم آل‎خلیفه تظاهرات بسیار گسترده‎ای برگزار کردند.

 

آیت الله غریفی: یورش به منازل علما پبامدهای منفی بسیاری دارد

 

آیت الله سید عبدالله الغریفی از علمای بحرین طی پیامی با محکوم کردن یورش به منزل آیت الله عیسی قاسم گفت: حمله به خانه شیخ عیسی قاسم به منزله حمله به خانه‎های همه مردم این کشور است.

 

این عالم بحرینی با اشاره به آثار چنین اقداماتی بیان داشت: حمله به منازل علما پیامد‎های منفی بسیاری درپی خواهد داشت. این اقدام سبب بی ثباتی و ناامن شدن کشور می‎شود.

 

شیخ میثم سلمان: رژیم آل‎خلیفه با یورش به منزل آیت الله عیسی قاسم ماجراجویی جدیدی را در بجرین آغاز کرده است

 

حجت الاسلام میثم سلمان، مسؤول جمعیت آزادی‎های دینی و حقوق بشر بحرین، در پیامی تصریح کرد: یورش نیروهای امنیتی به همراه سلاح به منزل آیت الله عیسی قاسم به صورت غیر قانونی و بدون مجوز صورت گرفته است.

 

وی افزود: کسانی به منزل بزرگ‎ترین مرجع شیعیان بحرین یورش بردند که دست‎هایشان به خون بسیاری از جوانان انقلابی آغشته است و تخریب 38 مسجد، شکنجه، توهین به مقدسات دینی را در کارنامه خود به ثبت رسانده‎اند.

 

این روحانی بحرینی گفت: رژیم آل‎خلیفه با یورش به منزل این عالم شیعه ماجراجویی جدیدی را در این کشور آغاز کرده است. این یورش سبب ناامن‎تر شدن بحرین خواهد شد.

 

وی یورش به منزل رهبر شیعیان بحرین را گناهی نابخشودنی خواند و خاطرنشان ساخت: شکی نیست که یورش به منزل آیت الله عیسی قاسم با قصد و اهدف از پیش تعیین شده‎ای از سوی رژیم آل‎خلیفه صورت گرفت.


حجت الاسلام سلمان شکست در انتخابات پارلمان و شهرداری بحرین را از عوامل موثر در یورش به منزل مرجع شیعیان این کشور دانست و گفت: رژیم آل‎خلیفه بعد از شکست در انتخابات دو روز گذشته به اقدامات جنون آمیزی دست زده است. یورش به منزل شیخ عیسی قاسم نشان از شکست این رژیم در انتخابات پارلمان است./994/ب901/د

ارسال نظرات