۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۲۳۳۳۸۱
نماینده مجلس:

لغو تحریم ها از سوی آمریکا دروغی بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به دنبال صلح و سازش با ایران و برداشتن تحریم‌ها نیست و دولت دروغگویی است که اعتماد کردن به آن اشتباه است.
علي اکبر آقايي

علی اکبر آقایی، نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده بودند، آمریکا غیر قابل اعتماد است و نباید به اشتباه به آن اعتماد کرد و در مذاکرات هسته‌ای شیطان صفتی خود را به نمایش گذاشت.

 

وی افزود: حرکت آمریکا در مقابل ایران هم از نظر هسته‌ای و هم به لحاظ اعمال تحریم ها دشمنی محض است و ادعای لغو تحریم ها دروغی بزرگ است تحریم‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

 

آقایی ادامه داد: آمریکا به دنبال صلح با ایران و برداشتن تحریم‌ها نیست و تحریم‌ها باقی می‌ماند ولی ما نیز ساکت ننشسته و با همکاری کشورهای اسلامی آمریکا را در جهان رسوا می‌کنیم.

 

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی به اهداف آمریکا در خصوص تحریم‌ها اشاره و تصریح کرد: آمریکا قصد داشت با استفاده از تحریم‌ها ملت ایران را تحت فشار قرار داده و وادار به تسلیم کند.

 

وی افزود: اما وقتی دولت آمریکا و 1+5 با مقاومت ملت ایران مواجه شد و نتوانست به اهدافش برسد نقاب از چهره برداشت و حقیقت اهداف خود را برای جهانیان آشکار کرد و معلوم شد که تحریم‌هایی که بر ضد ایران اجرا می‌شود نه به خاطر مسایل هسته‌ای و امنیتی است بلکه تنها علت آن خصومت آشکار آمریکا با ملت ایران است.

 

آقایی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران با تمام عزت و اقتدار خود در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی خواهد کرد، ادامه داد: ملت ایران به علت تحریم ها تسلیم مطالبات نادرست دشمنان نمی شود، بلکه با سربلندی و اقتدار تمام در برابر برنامه‌های آمریکا ایستادگی کرده و تمام نقشه‌های انان را خنثی می‌کند.

 

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی به توان هسته‌ای کشورمان اشاره و اظهار کرد: ایران به حفظ توان هسته‌ای خود مقاومت کرده و می‌کند و به خوبی از عهده انجام این کار برآمده است.

 

وی افزود: هر چند که در مذاکرات نتوانستیم همه تحریم‌ها را از پیش رو برداریم اما توانستیم قسمتی از مطالبات را که بلوکه شده بودند آزاد کرده و آمریکا را وادار به تسلیم شدن در برابر ایران کنیم.

 

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تکنولوژی هسته‌ای در اختیار ایران قرار گرفته است و توان رزمی رمندگان و جوانان ما بیشتر از پیش شده است.

 

وی بیان کرد: از لحاظ بحث‌های نظامی در تمام عرصه‌ها، به ویژه پهبادها، پیشرفت کرده‌ایم و در سایه ولایت فقیه توانسته‌ایم در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم./936/ت302/ب4

ارسال نظرات