۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۲۳۷۳۱۳

کارگاه آموزشی یاوران نماز در کانون های مساجد لرستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی یاوران نماز در کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان خبر داد.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی یاوران نماز در کانون های مساجد لرستان بیان داشت: این دوره آموزشی در شهرستان های لرستان برگزار می شود.

وی با بیان این که کارگاه یادشده فردا پنجم دی ماه در شهرستان های ازنا و الیگودرز برگزار می شود، افزود: این کارگاه آموزشی به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد و همکاری ستاد اقامه نماز استان برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی هدف از برگزاری کارگاه آموزشی نماز را ترویج و تبیین فرهنگ نماز اول وقت بین نسل جوان بیان کرد.

وی دانش افزایی یاوران نماز نسبت به جایگاه اقامه نماز، پایدار کردن فرهنگ انسان ساز نماز و افزایش توانمندی و مهارت علمی یاوران نماز در شیوه های دعوت به نماز را از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی بیان کرد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: ایجاد بستر مناسب جهت تعامل فکری در میان شرکت کنندگان به روش مشارکتی از دیگر اهداف برگزاری کارگاه آموزشی یاوران نماز است.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان با بیان این که کارگاه آموزشی یاوران نماز به صورت یک روزه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در طول هفته این کارگاه آموزشی در یک شهرستان لرستان برگزار می شود.

وی با بیان این که اقامه نماز فریضه ای بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ نورانی نماز و تحقق طرح یاوران نماز در جامعه تلاش کنیم./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات