۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۳۸۳۵۷
یادگار هشت سال دفاع مقدس:

مقابله با اصل نظام و ولایت هدف اصلی فتنه 88 بود

خبرگزاری رسا ـ یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر این که هدف اصلی فتنه 88 مقابله با ولایت فقیه و نظام اسلامی بود، گفت: آن ها می خواستند در این قضایا ولایت و انقلاب اسلامی را ضربه بزنند که مردم پاسخ مناسبی به آنان دادند.
فتنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، علی اکبر صادقی، یادگار هشت سال دفاع مقدس، امروز در ویژه برنامه بزرگداشت حماسه نهم دی که در بخش دابودشت برگزار شد، گفت: حماسه نهم دی روز تجلی وحدت و پیوند از عمق جان مردم با امامت و رهبری است.

 

وی افزود: در دنیای امروز و زمانی که زندگی می کنیم در بعضی از مواقع حوادثی پیش می آید که پیچیده و حساس بوده که انسان باید با بصیرت نسبت به تصمیم گیری اقدام کند.

 

صادقی با بیان این که فته صحنه غبارآلودی است که راه و خط را نمی توان مشخص داد که باید بصیرت محوری وجود داشته باشد، افزود: در شرایط حساس فتنه عمل کردن به وظیفه و تکلیف باید به عنوان امری اساسی مورد توجه باشد.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: نیامدن به صحنه موردنیاز خواه از ناآگاهی و تصمیم غلط خسارات جبران ناپذیری دارد که ملت و جامعه نمی تواند به زودی از آن سر بلند کند.

 

وی با اشاره به این که بعد از گذشت بیش از هزار و 500 سال از دوران پیامبر اکرم هنوز انحراف ها و کج روی هایی در اسلام وجود دارد، بیان داشت: گروه های تکفیری به نام اسلام در حال ضربه زدن به دین هستند که هدف اصلی آن ها اسلام هراسی است.

 

صادقی با بیان این که اگر خواص و تأثیرگذاران جامعه در قضایای سال 88 سخنان رهبری را فصل الخطاب قرار می دادند این مسائل را نداشتیم، افزود: قضایای فتنه سبب شد تا چهره فتنه گران برای مردم نمایانگر شود.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به این که در سال 88 با زدن جرقه تقلب و حمایت همه جانبه ایادی استکباری حرکت کردند، گفت: مردم در این قضایا فهمیدند صحبت از انتخابات نبوده و آن ها اصل انقلاب و ولایت فقیه را هدف قرار دادند.

 

وی با تاکید بر این که هدف اصلی فتنه 88 مقابله با ولایت فقیه و نظام اسلامی بود، افزود: آن ها می خواستند در این قضایا ولایت و انقلاب اسلامی را ضربه بزنند که مردم پاسخ مناسبی به آنان دادند.

 

صادقی با بیان این که حماسه نهم دی روز تبلور ولایت محوری ملت ایران است، گفت: مردم ما در این روز بزرگ به صورت خودجوش به صحنه آمده و هوشمندی و بصیرت خود را نشان دادند.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس، افزود: رهبر معظم انقلاب با عمل به سیره نبوی و علوی انقلاب را به اقتدار رسانده و خود دشمنان اعتراف دارند ما به جایگاه والایی رسیدیم ولی عده ای از خواص داخلی در حال نادیده گرفتن این دستاوردها هستند.

 

وی در پایان تصریح کرد: سربلندی نظام اسلامی نشانگر اوج تدبیر حکیمانه رهبری است که باید در این مسیر نورانی گام برداریم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات