۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۴۱۹۳۲
رییس جمعیت علمای دین لبنان:

حمله به مجاهدان حزب الله پرده از همکاری رژیم صهیونیستی با تکفیری‌ها برداشت

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت علمای دین لبنان، پاسخ حزب الله به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی را محتوم دانست و گفت: حمله به مجاهدان حزب الله پرده از همکاری اسرائیل با تکفیری‌ها برداشت.
سيد احمد شوقي الامين رييس جمعيت علماي مسلمين لبنان


 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد شوقی الامین، رییس جمعیت علمای دین لبنان در واکنش به شهادت نیروهای حزب الله لبنان به دست رژیم صهیونیستی، گفت: هدف قرار دادن نیروهای مقاومت بار دیگر پرده از همکاری رژیم صهیونیستی با گروه‌های تکفیری برداشت، امری که با هدف از ائتلاف اسرائیل با تکفیری‌ها تضعیف محور مقاومت دنبال می‌شود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: هوشیاری مقاومت سدی محکم در برابر توطئه‌های تجزیه طلبانه استکبار برای تقسیم کشورهای اسلامی است. این درحالی است که با وجود کارشکنی و فشار دشمنان روز به روز بر قدرت تسلیحاتی و سیاسی مقاومت اسلامی لبنان افزوده شده است.

 

این عالم لبنانی با تأکید براینکه مقاومت اسلامی قادر به پاسخ تجاوز صهیونیست‌ها در زمان و مکان مناسب است، گفت: شهادت مجاهدان حزب الله لبنان بدون پاسخ نخواهد ماند.

 

 

گفتنی روز یکشنبه یک بالگرد رژیم صهیونیستی با حمله به منطقه «القنیطره» واقع در جنوب سوریه 6 تن از اعضای حزب‌الله را به شهادت رساند که جهاد مغنیه فرزند عماد مغنیه یکی از شهدای این تجاوز بود.
 


محمد احمد عیسی فرمانده شهید معروف به ابو عیسی، غازی علی ضاوی معروف به دانیال، علی حسن البراهیم معروف به ایهاب، عباس ابراهیم حجازی معروف به سید عباس، محمد علی حسن ابو الحسن معروف به کاظم از دیگر شهدای تجاوز صهیونیست ها به جنوب سوریه بود./983/ب903/ک

 

ارسال نظرات