۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۲۴۲۲۱۶
دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

احیای اسلام ناب جایگاه کشورهای استکباری را متزلزل می‌کند

خبرگزاری رسا – دبیر ایالتی مجلس وحدت پاکستان تأکید کرد که اعتراضات مسالمت آمیز ملت ھای مسلمان می تواند آنان را از سلطه استکبار جھانی نجات دھد.
حجت الاسلام مقصود دومکي واسد اللہ بھتو عضو و صابر حسين اعوان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مقصود دومکی، دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین در بلوچستان پاکستان با اسد اللہ بھتو عضو برجسته جماعت اسلامی پاکستان و صابر حسین اعوان نمایندہ پارلمان این کشور دیدار و گفتگو کرد.


وی با اشارہ به این که استکبار جھانی در حال شعله ور کردن آتش فتنه و اختلافات مذھبی در بین ملت‌ھای مسلمان، است گفت: شناسایی و محاکمه مزدوران استکبار و دشمنان اسلام ضروری است.


حجت الاسلام دومکی اتحاد و ھمدلی و استقامت در برابر توطئه دشمنان را نیاز امروز مسلمانان عنوان کرد و ابراز داشت: اعتراضات مسالمت آمیز ملت ھای مسلمان می تواند آنان را از سلطه استکبار جھانی نجات دھد.


وی افزود: دولتمردان آمریکایی و غربی به بھانه آزادی بیان و اظھار نظر از حمایت به اھانت کنندگان مقدسات اسلامی اجتناب کنند.


عضو برجسته جماعت اسلامی پاکستان نیز در این دیدار آمریکا را دشمن اصلی جهان اسلام معرفی کرد و گفت: بیداری و هوشیاری مسلمانان موجب احیای اسلام ناب محمدی(ص) و در نتیجه تزلزل و نابودی استکبار جھانی می‌شود./988/ب902/ک

ارسال نظرات