۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۴۳۶۳۲
عضو دفتر سیاسی حماس:

حزب الله بینی رژیم صهیونیستی را به خاک مالید

خبرگزاری رسا ـ عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که اردوهای پیشگامان آزاد سازی پیام ویژه‌ای برای جهانیان دارد و آن اینکه ما، نسل جدید فلسطین را به جای فرهنگ همکاری امنیتی با فرهنگ مقاومت تربیت می کنیم.
نيروهاي پيشگامان آزادي غزه

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل حیه عضو دفتر سیاسی حماس در سخنرانی خود در مراسم پایان اردوهای پیشگامان آزاد سازی خاطر نشان کرد که ما به جهانیان اعلام می کنیم که این جوانانی که امروز در اردوهای پیشگامان آزاد سازی شرکت کرده‌اند، نسل آتی مبارزان فلسطینی هستند و این تقدیر ماست که همه باید برای تحقق پروژه آزاد سازی فلسطین سلاح به دست بگیریم.

 

وی ضمن نثار درود به گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس که مسؤولیت برگزاری این اردوها را بر عهده داشت تصریح کرد که ما نسل جدید فلسطین را به جای فرهنگ همکاری امنیتی با فرهنگ مقاومت تربیت می کنیم.

 

حیه همچنین در پایان به مقاومت اسلامی لبنان که جنبش حزب الله لبنان نماینده آن است، درود فرستاد و گفت: ما همه یکپارچه در سنگر مقاومت و پشت گردان‌های قسام ایستاده‌ایم تا هدف پیروزی و آزاد سازی را تحقق بخشیم.

 

وی با تمجید از عملیات روز گذشته جنبش حزب الله لبنان علیه نظامیان صهیونیستی در مزارع شبعا تصریح کرد: حزب الله بینی رژیم صهیونیستی را به خاک مالید.

 

این رهبر جنبش حماس همچنین تاکید کرد که همه تفنگ‌ها باید به سمت دشمن اصلی که همان رژیم صهیونیستی نشانه رود و همه طرف‌های جبهه مقاومت با اتحاد زیر پرچم واحد، به تحقق هدف اصلی که همان نابودی این رژیم است کمک کنند.

 

قابل ذکر است، 17 هزار جوان فلسطینی تحت عنوان اردوی پیشگامان آزاد سازی، برای مبارزه با رژیم صهیونیستی از سوی مبارزان گردان قسام آموزش دیده‌اند./994/ب102/د

ارسال نظرات