۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۲۴۴۲۰۹

انتقاد از اقدام ضد اسلامی نماینده جمهوریخواه آمریکا

خبرگزاری رسا ـ یک قانون‌گذار آمریکایی به دلیل تشویق کارمندانش به اقدامات ضداسلامی مورد انتقاد قرار گرفته است.
زن مسلمان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مولی وایت، عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در صفحه فیسبوک خود دستورالعمل‌هایی برای کارکنان خود قرار داد و از آنها خواست این دستورالعمل‌ها را روز پنجشنبه (9 بهمن) در مورد مهمانان و افرادی که در جشن «روز کپیتول مسلمانان تگزاس» شرکت می‌کنند اجرا کنند.

 

در پیام فیسبوکی وایت آمده است: در کنار پرچم اسرائیل که بر روی میز کارم در دفترم گذاشته‌ام دستورالعمل‌هایی برای کارکنان قرار داده‌ام که از مسلمانان بخواهند گروه‌های تروریستی اسلامی را نفی کرده و وفاداری خود به امریکا و قوانین ما را به طور علنی اعلام کنند. خواهیم دید که آنها چه مدت در دفترم باقی خواهند ماند.

 

جشن «روز کپیتول مسلمانان تگزاس» در عمارت ایالتی کنگره در شهر آستین برگزار شد و از سوی شعبه تگزاس  شورای روابط آمریکایی-اسلامی سازماندهی شده بود.

 

سازمان دهندگان این رویداد اقدام وایت را به لحاظ اخلاقی زیر سوال بردند و به جو استراوس، رییس ایالتی مجلس نمایندگان شکایتنامه‌ای در این باره نوشتند.

 

با این حال، آنها پاسخی دریافت کردند با این مضمون که «قانونگذاران مسؤولیت دارند با همه بازدیدکنندگان همانگونه که انتظار می‌رود رفتار کنند.»

 

علاوه بر این، مقامات انجمن مسلمانان آمریکا این تصمیم را محکوم و ابراز تاسف کرده‌اند که قانونگذاران آمریکایی حتی مسلمانان را نمی‌شناسند.

 

آنها می‌گویند که چرا مسلمانان باید هر چیزی را که در جهان رخ می‌دهد و هیچ ربطی به آنها ندارد محکوم کنند.

 

وایت قبلا به دنبال کنندگان صفحه فیسبوک خود گفته بود که بیشتر مسلمانانی که به امریکا می‌آیند تمایلی ندارند خود را با سبک زندگی آمریکایی وفق دهند./982/ب102/د

ارسال نظرات