۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۲۴۶۵۴۸

برگزاری کنفرانس تجارت و سرمایه‎گذاری اسلامی در لندن

خبرگزاری رسا ـ کنفرانس تجارت و سرمایه‎گذاری اسلامی به همت موسسه euromoney در شهر لندن، پایتخت انگلیس در حال برگزاری است.
تجارت اسلامي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، کنفرانس تجارت و سرمایه‎گذاری اسلامی به همت موسسه euromoney در شهر لندن، پایتخت انگلیس در حال برگزاری است.
 
این کنفرانس که از روز گذشته آغاز شده تا امروز نیز در هتل ماریوت شهر لندن ادامه دارد.
 
موسسه euromoney هدف از برگزاری کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری اسلامی را آشنایی بهتر با فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های منطبق با شریعت اسلامی اعلام کرده است.
 
سر فصل های اصلی مورد بحث در کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری اسلامی لندن چالش های جریان سرمایه اسلامی در سطح جهانی، استراتژی نهادهای مالی اسلامی در انگلیس و اروپا، تامین مالی زیرساخت های اروپایی با سرمایه منطق بر شریعت، صکوک و محصولات تجارت اسلامی عنوان شده است.
 
موسسه euromoney همچنین اعلام کرده است که سخنرانان برجسته ای مانند جاسم احمد دبیرکل موسسه خدمات تجارت اسلامی، حامد حسن مراه دبیرکل سازمان حسابداری نهادهای تجاری اسلامی و شپیسو موآهلولی وزیر خزانه داری آفریقای جنوبی در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.
 
سازمان دهندگان کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری لندن از تمامی فعالان بخش تولید و تجارت دعوت کرده بودند که برای افزایش آگاهی خود در زمینه بازار رو به رشد تجارت اسلامی در سطح جهان و شناسایی موقعیت های ویژه در چنین بازاری در این کنفرانس شرکت کنند./990/ ب903/ک
ارسال نظرات