۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۲۴۶۶۴۳
آیت الله نابلسی:

شهید حاج عماد مغنیه هیچ گاه وارد بازی‌های سیاسی نشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق لبنان ضمن بزرگداشت فرارسیدن سالگرد ترور شهدای مقاومت اسلامی لبنان، گفت: شهید حاج عماد مغینه با بی میلی تمام نسبت به لذت های دنیوی، هیچ گاه وارد بازی‌های سیاسی نشد.
عفيف نابلسي، مدير حوزه علميه امام صادق (ع) صيداي لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجمع حضرت زهرا (س) برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالگرد ترور سید عباس موسوی، دبیرکل اسبق حزب الله و حاج عماد مغنیه فرمانده مقاومت اسلامی لبنان گفت: این شهدا هیچ گاه نسبت به کشور و مسائل اصلی جهان اسلام بی‌تفاوت نبودند و با همه وجود به مقاومت خود ادامه می‌دادند به گونه ای که به هیچ چیز جز پیروزی یا شهادت نمی‌اندیشیدند.

 

 

وی افزود: امثال حاج عماد مغنیه هیچ گاه وارد بازی‌های سیاسی نشدند و اجازه ندادند امور دنیوی آنان را سرگرم سازد. این افراد با عبور از مسائل دنیوی به دنبال سربلندی دین و کشورشان بودند.
 

 

آیت الله نابلسی، فداکاری‌های شهدای مقاومت را عامل سربلندی لبنان و جهان اسلام برشمرد و اظهار داشت که مجاهدان مقاومت درحالی خون خود را در راه آزادسازی سرزمین های اشغالی دادند که امروز برخی رسانه‌های مزدور، آنان را متهم به فتنه افکنی در کشور می‌کنند.
 

 

این عالم لبنانی با رد ادعاهای برخی رسانه های داخلی مبنی بر نا کارآمد بودن مقاومت اسلامی لبنان، گفت: دستاوردهای مقاومت اسلامی در نبرد با رژیم صهیونیستی و تلاش آن برای اتحاد و همبستگی ملت لبنان بر هیچ کس پوشیده نیست. اولین هدف مقاومت اسلامی حفظ تمامیت ارضی لبنان در برابر تهدیدهای تکفیری و صهیونیستی است.
 

 

وی خاطرنشان کرد: افرادی که به انتقاد از مقاومت می‌پردازند باید توجه داشته باشند که در صورت عدم وجود مقاومت اسلامی، امروز جایی برای خوابیدن نداشتند. این افراد آرامش و امنیت شان را مدیون مقاومت هستند و در سایه مجاهدان است که می‌توانند در رسانه های مختلف اظهار نظر کنند./983/ب901/ک
 

ارسال نظرات