۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۴۶۹۲۱

بازدید نمایندگان مرکز خدمات حوزه های علمیه از 81 مدرسه علمیه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، از سفر نمایندگان مرکز خدمات حوزه های علمیه به استان خوزستان و بازدید از 81 مدرسه علمیه استان خبر داد.
حجت الاسلام کلاه کج ، رييس مرکز خدمات حوزه‎هاي علميه خوزستان

حجت الاسلام رضا کلاه کج، رییس مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از سفر نمایندگان مرکز خدمات حوزه های علمیه به خوزستان و بازدید از مدارس علمیه این استان خبر داد.

وی با بیان این که گروه اعزامی از قم 15 نفر از روحانیان مرکز خدمات حوزه علمیه هستند، گفت: این افراد در 6 گروه به مدت 4 روز تا بیست و هشتم بهمن ماه، از مدارس علمیه استان بازدید می کنند.

حجت الاسلام کلاه کج با بیان این که بازدید از 81 مدرسه در دستور کار نمایندگان مرکز خدمات حوزه های علمیه قرار دارد، اظهار داشت: این تعداد مدرسه شامل مدارس علمیه خواهران و برادران استان خوزستان است.

رییس مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اهداف این بازدیدها تصریح کرد: رسیدگی به امور طلاب، رفع نیازهای مدارس علمیه واهدای هدایای مرکز خدمات به مدیران، معاونان، اساتید و طلاب برتر هر مدرسه از جمله این اهداف است.

حجت الاسلام کلاه کج به سفر حجت الاسلام سید حسن ربانی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه به استان خوزستان اشاره کرد و افزود: این سفر سه شنبه بیست و هشتم، بهمن سال جاری انجام می شود.

گفتنی است، جهت اطلاع از برنامه های حجت الاسلام سید حسن ربانی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه به استان خوزستان به اینجا مراجعه کنید./9464/ت303/ب2

 

ارسال نظرات