۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۲۴۹۳۳۹
آیت الله عفیف نابلسی خبر داد:

حمایت اسرائیل از تکفیری‌ها برای حمله به لبنان

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) لبنان به افزایش نیروها و توان تسلیحاتی تکفیری‌ها در مناطق مرزی لبنان اشاره و تصریح کرد: گروه‌های تکفیری با همکاری رژیم صهیونیستی آماده حمله به لبنان می‌شوند.
عفيف نابلسي، مدير حوزه علميه امام صادق (ع) صيداي لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدای لبنان در خطبه‌‎های نمازجمعه این هفته که در مجمع حضرت زهرا (س) برگزار شد، با اشاره به عملیات ارتش لبنان در حومه منطقه مرزی عرسال، عنوان کرد: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی لبنان از آمادگی گروه‌های تکفیری برای حمله به مناطق مختلف  کشور خبر می‌دهند. این دستگاه‌ها با اشاره به افزایش آمادگی و توان تسلیحاتی تکفیری‌ها، به همکاری رژیم صهیونیستی با آنها برای اشغال بخش هایی از خاک لبنان تأکید کردند.

 

وی افزود:  از همینجا بار دیگر بر لزوم همکاری ملت لبنان با ارتش و حمایت از آن برای دفاع از کشور تأکید می‌کنیم.

 

این عالم لبنانی با تأکید براینکه تسلط گروه‌های تکفیری بر منطقه بقاع برای لبنان فاجعه آمیز خواهد بود، افزود: این گروه‌های جنایتکار از کشتار مسلمانان و مسیحیان لبنان ابایی ندارند و بی شک در صورت تسلط براین مناطق مساجد و کلیساها را به آتش می‌کشند.

 

آیت الله قبلان به آخرین اقدامات داعش در حسکه سوریه و موصل عراق اشاره کرد و گفت: داعش نه تنها به آشوریان و سایر اقلیت‌های مذهبی رحم نکرد که حتی بناهای تاریخی موصل را نیز با خاک یکسان کرد. این گروه‌ نه تنها هیچ فهمی از دین ندارد بلکه از فرهنگ و اندیشه نیز به دور است.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) لبنان خاطرنشان کرد:  مسلمانان همانگونه که در برابر تروریسم صهیونیستی ایستادگی کردند در برابر تروریسم تکفیری نیز صف آرایی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند وجهه اسلام با جنایت های آنان خدشه دار شود./983/ب901/ک

ارسال نظرات