۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۲۵۱۹۱۶
مدیر حوزه علمیه امام صادق لبنان:

آمریکا دیگر توانایی حمایت از رژیم صهیونیستی را ندارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق لبنان با تأکید براینکه مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین آغاز فروپاشی امپراطوری غرب را رقم زدند، گفت: آمریکا دیگر توانایی حمایت از رژیم صهیونیستی را ندارد.
علامه شيخ عفيف نابلسي


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدای لبنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مجمع حضرت زهرا (س) صیدا برگزار شد، با اشاره به ناتوانایی آمریکا بر سیطره به اوضاع دنیا، گفت: آمریکا شاهد تحولات بسیاری در سطح دنیا است و نمی‌تواند مانند گذشته شرایط خود را به سایر قدرت‌های دنیا دیکته کند.

 

وی به عدم توانایی آمریکا بر حمایت کامل از رژیم صهیونیستی تأکید و تصریح کرد: آینده جدیدی پیش روی ملت‌های خاورمیانه شکل گرفته است. با اقدمات مقاومت اسلامی امید به رهایی از عقب افتادگی و اشغالگری رژیم صهیونیستی افزایش یافته است.

 

این عالم لبنانی گفت: نظام جهانی کنونی در حال فروپاشی است و ملت‌های منطقه باید از این فرصت استفاده کرده و تحرک و خیزش‌های خود را افزایش دهند. مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین سرآغاز پایان امپراطوری غرب است.

 

آیت الله نابلسی، ایمان ملت‌های مسلمانان را با وجود مشکلات بسیار کشورهای اسلامی همچنان پابرجا دانست و اظهار داشت که با وجود اقدامات گرو‌ه‌های تکفیری برای خدشه وارد کردن به وجهه اسلام، مسلمانان همچنان به عقاید و مبانی اسلامی پایبند هستند.

 

وی افزود: در صورتی که از ظرفیت‌های بالای امت اسلامی در راستای اندیشه مقاومت استفاده کرد می‌توان حرکت عظیمی را در برابر زورگویان تشکیل داد.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق لبنان با تأکید بر اهمیت توافق ایران و کشورهای قدرتمند بر سر موضوع هسته ای، گفت: این توافق می‌تواند فصل جدیدی را در نظام جهانی ایجاد کند که حکومت و سلطه در این نظام از آن حق است./983/ب901/ک

ارسال نظرات