۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۵۳۱۴۴

نام نویسی 110 مبلغ الیگودرزی در سامانه سجام

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز از ثبت نام ۱۱۰ مبلغ خواهر و برادر در سامانه جامع اعزام مبلغ خبر داد.
سامانه سجام

سجاد مرادی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: نام نویسی مبلغان در سامانه سجام به منظور ساماندهی امور اعزام مبلغ و شناسایی مبلغان است.

 

وی با اشاره به این که شهرستان الیگودرز از ابتدای شش ماهه دوم سال جاری اطلاع­رسانی و پیگیری امور ثبت نام مبلغان و مبلغات در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان قرار گرفته است.

 

مرادی با بیان این که تاکنون تعداد 110 نفر از مبلغان شبکه تبلیغ الیگودرز از سوی تبلیغات اسلامی این شهرستان در سامانه سجام نام نویسی کرده اند، افزود: از این تعداد 54 نفر مبلغ برادر و 56 نفر خواهر هستند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در طرح ساماندهی مبلغان با بررسی سطح علمی این افراد، آزمون و دوره های آموزشی برگزار و کد تبلیغی دائم برای آنها صادر می شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز یادآور شد: ارائه خدمات به مبلغان با دریافت کد تبلیغی سجام صورت می پذیرد.

 

وی تسریع در امر شناسایی، جذب مبلغان، اعزام مناسب مبلغان به مناطق تبلیغی و حذف مراجعات حضوری مبلغان برای امور تبلیغ را از اهداف نام نویسی در سامانه سجام عنوان کرد.

 

مرادی خاطرنشان کرد: انتظار می رود همه مبلغان دینی شهرستان الیگودرز با مراجعه به سامانهwww.sajam.ir نسبت به نام نویسی خویش اقدام کنند./9459/ت303/ب4

ارسال نظرات