۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۵۶۱۴۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سلامت پایه پیشرفت‌ و توسعه‌ در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که سلامت پایه فعالیت‌ها، پیشرفت‌ها و توسعه‌ها در جامعه است، گفت: اگر سلامت نباشد توسعه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وجود ندارد.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، ظهر امروز، در دیدار با جامعه سلامت استان لرستان با گرامی داشت هفته سلامت گفت: هفته سلامت فرصتی مناسب برای جلب توجه مردم به نعمت بزرگ سلامت است.

وی مهم ترین نعمت در دنیا را سلامت بیان کرد و افزود: هیچ کس، دین و آیینی در دنیا به اندازه‌ اسلام به مسأله سلامت اهمیت نداده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان داشت: هفته سلامت فرصتی برای مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی، پزشکان و پرستاران برای تذکر به نعمت سلامت است.

وی در ادامه با بیان این که سلامت پایه فعالیت‌ها، پیشرفت‌ها و توسعه‌ها در جامعه است، خاطرنشان کرد: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی پیشرفت‌های پزشکی بوده است.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که جمهوری اسلامی ایران در رشد علمی پزشکی موفق بوده است، یادآور شد: دومین گام انقلاب اسلامی اعلام برنامه‌های کلان نظام سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به این که امروز متخصصان و فوق متخصصان ما در دنیا حرف نخست را می‌زنند، گفت: تربیت نیروی انسانی متخصص و فوق تخصص در عرصه پزشکی یک اتفاق بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: اگر سلامت نباشد توسعه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وجود ندارد.

وی با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران در دنیا به‌عنوان یک نظام الگو مطرح است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از لحاظ سلامت جسمی، روحی و روانی بالنده و سرزنده است.

نگاه ما به بحث سلامت باید نگاهی جامع و کامل باشد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که باید دغدغه مردم در عرصه سلامت را برطرف کنیم، افزود: نگاه ما به بحث سلامت باید نگاهی جامع و کامل باشد.

وی با بیان این که طرح تحول نظام سلامت جمهوری اسلامی ستودنی است، عنوان داشت: باید نظارت دقیق بر اجرای طرح تحول سلامت، نظارت برداروها به ویژه داروهای وارداتی، نظارت بر درمان و نظارت بر پزشک مقیم انجام شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر نظارت در عرصه پزشکی بیان داشت: مسأله نظارت در عرصه پزشکی بسیار حائز اهمیت است./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات