۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۲۵۶۸۰۰
آیت الله مدرسی:

مقامات آل‎سعود اندکی شرف داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای عراق نسبت به ادامه حملات عربستان علیه یمن هشدار داد و تصریح کرد که آل‎سعود به اجرای نقشه جهنمی صهیونیست‎ها علیه یمن می‎پردازد.
آيت الله سيد محمد تقي مدرسي از علماي کربلا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شهر مقدس کربلا در  نشستی که با حضور جمعی از طلاب حوزه علمیه این شهر در دفتر وی برگزار شد، آل سعود را از ادامه عملیات نظامی علیه یمن برحذر داشت.

 

وی گفت: نیروهای سعودی با وجود اعلام توقف جنگ علیه یمن همچنان در حال بمباران ملت یمن هستند و به آنان توصیه می کنیم به عملیات طوفان قاطع پایان دهند چرا که تنها شکست را برایشان به همراه دارد.

 

آیت الله مدرسی با تأکید به اینکه آل سعود از غرور خودداری کند، افزود: رژیم صهیونیستی سلاح ممنوعه را برای بمباران ملت یمن در اختیار عربستان قرار می دهد.

 

این عالم عراقی تصریح کرد: عملیات موسوم به طوفان قاطع، نقشه ای صهیونیستی برای ناکامی آل سعود و ضربه زدن به یمن است. متاسفانه این نقشه صهیونیستی از سوی مدعیان اسلام اجرا می شود.

 

عربستان در حال فروپاشی است

 

وی به عقب نشینی بسیاری از کشورهای همپیمان عربستان از جنگ علیه یمن اشاره کرد و ادامه داد: حکام آل سعود به خود بیایند و از قتل ملت یمن و تخریب زیرساخت های این کشور توبه کنند.

 

آیت الله مدرسی خطاب به حکام عربستان گفت: اندکی شرف داشته باشید و از جنگ و کشتار شهروندان یمنی خودداری کنید.

 

این عالم عراقی خاطر نشان ساخت: هیچ حکیمی در دولت عربستان وجود ندارد تا به شکل جدی نسبت به سرنوشت کشورشان که به دلیل اجرای نقشه جهنمی صهیونیست ها در حال فروپاشی است، هشدار دهد.

 

وی رخدادهای سوریه و عراق و یمن را نقشه صهیونیستی خواند و از علمای جهان اسلام خواست تحت تاثیر حاکمان قرار نگرفته و نقش خود را درباره یمن به خوبی ایفا کنند.

 

آیت الله مدرسی در پایان تصریح کرد: ملت های عربی تحت فشار شدید حاکمان ظالم قرار دارند. جهان نیز در حالت جنگ مستمر است چرا که معنای توبه الی الله را نمی شناسند. حاکمان و ملت ها باید از فضایل ماه رجب استفاده کرده و توبه کنند./980/ب901/د

ارسال نظرات