۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۲۵۹۴۱۳
مدیر کمیته نظارت محتوایی نمایشگاه کتاب تهران:

روابط کتاب با هنر و هنرمندان در نمایشگاه تشریح می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کمیته نظارت محتوایی نمایشگاه کتاب تهران با بیان اینکه امسال به وجه نمایشگاهی بیش از همه سال‌ها توجه شده است، گفت: سالن کتاب و هنر برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب ایجاد شده که به تشریح روابط کتاب با هنر و هنرمندان می‌پردازد.
مجيد غلامي جليسه

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مجید غلامی جلیسه، مدیر کمیته نظارت محتوایی نمایشگاه کتاب تهران درباره مجموعه فعالیت‌های سالن کتاب و رسانه در رواق شرقی مصلی گفت: در این سالن برنامه‌های متنوعی در غرفه‌های تکریم،‌ استان‌ها، کتاب و هنر و کارنامه نشر برگزار می‌شود.

 

 وی ادامه داد: این سالن بخش نمایشگاهی نمایشگاه کتاب تهران است و تاکنون با استقبال مطلوب بازدیدکنندگان روبه‌رو شده است.

 

مدیر کمیته نظارت محتوایی توضیح داد: سالن کتاب و رسانه به ارتباط کتاب با رسانه‌های مجازی، حقیقی و فیزیکی پیوند می‌زند و این رابطه را به مردم می‌شناساند. این نوع از ارتباطات با کتاب برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب تهران رخ داده است. در واقع می‌توان گفت که امسال به وجه نمایشگاهی بیش از همه سال‌ها توجه شده است.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی رحمة الله علیه برپا است./998/د102/ق

ارسال نظرات