۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۶۶۹۳۱
به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

مجموعه فرهنگی زیارتی مهدیه شمال تبریز احداث می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مجموعه مهدیه شمال تبریز به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و با همکاری شهرداری کلانشهر تبریز در محله شتربان و در جوار مقبره آیت الله گرگری و آیت‌الله الهی مدرسی ساخته می شود.
حجت الاسلام سيدشهاب الدين حسيني، مديرکل اوقاف و امور خيريه آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، تفاهم‌نامه همکاری در احداث مجموعه فرهنگی، زیارتی و درمانی مهدیه شمال تبریز امروز با حضور عضو هیأت رییسه مجلس شوری اسلامی، مسؤولان اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و شهردار کلانشهر تبریز امضا شد.


این تفاهم نامه همکاری با حضور منادی، نماینده مردم تبریز در مجلس، حجت الاسلام شهاب‌الدین حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و صادق نجفی شهردار تبریز به امضای طرفین رسید که موضوع این تفاهم جهت ساخت مجموعه فرهنگی زیارتی و درمانی در محل قبرستان شتربان و در جوار مقبره آیت‌الله گرگری و آیت‌الله الهی مدرسی با هدف بزرگداشت این دو عالم جلیل القدر است.


حجت الاسلام حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: یکی از نیازهای مردم منطقه وجود مکان فرهنگی، مرکز بهداشتی و درمانی و توجه به ساماندهی این قبرستان بود که در این راستا به پیشنهاد اداره کل اوقاف و امورخیریه استان و همکاری شهرداری تبریز، این مجموعه فاخر در عرض دو سال به بهره برداری خواهد رسید.


وی با بیان این‌که پس از اتمام پروژه مردم تبریز صاحب دومین مهدیه بزرگ خواهند شد، خاطرنشان کرد: این مجموعه با 1300 متر عرصه و در سه طبقه احداث خواهد شد که شامل مهدیه بزرگ تبریز، مرکز درمانی و فرهنگ‌سرا خواهد بود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دوره آموزشی بانکداری اینترنتی مؤسسه قرض الحسنه راسخون با شرکت 40 نفر از معاونان، مدیران، رؤسای ادارات و کارشناسان مالی اوقاف استان در سالن جلسات اداره کل خبر داد و گفت: در پایان این دوره آموزشی به تمامی همکاران، گواهینامه شرکت در دوره آموزشی بانکداری اینترنتی اهدا خواهد شد./854/پ203/ح

ارسال نظرات