۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۲۶۹۱۲۹
مظفر:

مدیریت امام گونه رهبر انقلاب توطئه های دشمن را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: در دوره اصلاحات، دشمن ایران را محور شرارت عنوان و بحث هسته‌ای را مطرح کرد و در پی آن تحریم‌های فلج‌کننده را به‌کار گرفتند.
دکتر حسين مظفر عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین مظفر شب گذشته در همایش اقتصاد سیاسی، انفعال یا اقتدار ضمن گرامی‌داشت شهیدان راه حق و فضیلت، به بررسی و تشریح انفعال یا اقتدار در عرصه حیات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در مواجهه با نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی و نقش رهبری در این بین پرداخت و اظهار داشت: انفعال و اقتدار دو سیاست مهمی است که در عزت، اقتدار و رشد کشور می‌توانند نقش بسیار مهمی ایفا کنند.


وی افزود: در اوج فرهنگ‌های منحط جریان جدیدی با نام معنویت و اخلاق شکل گرفت که همان جریان انقلاب اسلامی بود.


وزیر آموزش و پرورش در دولت هفتم انفعال و اقتدار را دو سیاست مهم در عزت و اقتدار یا ذلت یک کشور برشمرد و مطرح کرد: این انقلاب در اوج ناباوری، شگفتی و خشم دشمنان به ثمر رسید و مصداق همان انقلاب صدر اسلام است که دستاوردهای بزرگی داشت.

 

مظفر با عنوان این مطلب که ظهور انقلاب اسلامی سبب به زباله‌دان فرستادن رژیم طاغوت شد، تصریح کرد: با بروز انقلاب اسلامی، نظام بر پایه اسلامیت و جمهوریت بنا همچنین منشا برکات فراوانی شد که به ملت‌ها خودباوری داد و کدخدایی آمریکا را در دنیای سلطه با نظام سلطه‌گر زیر سوال برد.

 

وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، دشمنان و بدخواهان ما نتوانستند توطئه‌های خود را محقق سازند؛ نمونه آن جنگی بود که دشمن علی‌رغم متحد شدن با 50 کشور نیرومند، حتی تصرف یک وجب خاک این کشور به دل دشمن گذاشته شد.

 

وی مطرح کرد: در سپیده‌گاه غروب غم‌بار رحلت امام خمینی(ره) طلوعی دیگر اتفاق افتاد و آن رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود که در قامت زیبای امام(ره) آراسته شده بودند و همچون خورشیدی تابنده، رهبری یک نظام را بر عهده گرفتند لذا تمام امیدهای دشمن به یاس نشست.

 


امامت و استقامت دو عنصر در مقابل هجمه‌های دشمن
مظفر صلابت، قاطعیت، شجاعت، مقاومت و بصیرت ملت ایران را از عوامل تضعیف مقاصد شوم دشمنان عنوان کرد و بیان کرد: این ویژگی‌های ملت ایران تمام تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل کرد؛ نظام استکباری به دنبال رصد کردن است و تفاوت در روش‌های رصد است، این هجمه‌ها در زمان بعد از رحلت امام همچنین در دوره اصلاحات بیشتر شد.


وی تاکید کرد: در دوره اصلاحات، سیاست در قالب گفت‌وگوی تمدن‌ها مطرح شد و در این دوره دشمن، ایران را محور شرارت عنوان و بحث هسته‌ای را مطرح کرد و در پی آن تحریم‌های فلج‌کننده را به‌کار گرفتند.

 

وی مدیریت خوب ولایت و استقامت ملت ایران را دو عنصر در نجات ملت از تهدیدها و هجمه‌های دشمن خواند و متذکر شد: امامت و مدیریت امام‌گونه رهبر معظم انقلاب همچنین استقامت این ملت، تسلیم و عقب‌نشینی را بر دل دشمن گذاشت و هیچ باجی به باج‌خواهان نداد.


مظفر با بیان این‌که دشمن گمان می‌کرد می‌تواند با اعمال تحریم‌ها انقلاب وادار به تسلیم می‌شود، اضافه کرد: دشمن فکر می‌کرد می‌تواند ریشه این کشور اسلامی را بسوزاند و به دنبال این بود که آشوب‌های خیابانی راه بیاندازد ولی با رهبری بسیار خوب و استقامت ملت ایران، آن‌ها حرف خود را پس گرفتند.


وی در پایان با تاکید بر اینکه نباید نسبت به تهدیدات دشمن نامید شد، گفت: همه تهدیدهای دشمن تاثیرات منفی بر افکار آن‌ها گذاشت و ملت ایران را نه تنها تسلیم نکرد بلکه اقتدار ملت ایران را در نظام بین‌الملل افزایش داد و پرچم جمهوری اسلامی ایران را برافراشته کرد./815/پ202/ج

ارسال نظرات