۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۷۵۸۲۳
وزیر آموزش و پرورش:

مدیران آموزش و پرورش از هرگونه موضع گیری به نفع یا ضرر جناح های سیاسی پرهیز کنند

خبرگزاری رسا ـ فانی با بیان این‌که آموزش و پرورش باید استقلال خود را در امر انتخابات حفظ کند، گفت: مدیران آموزش و پرورش باید از هرگونه موضع گیری له یا علیه حزب، گروه و جناح های مختلف خودداری کنند و همه توان و تلاش خود را صرف تشویق حضور گسترده و موثر مردم در انتخابات و عرصه های حمایت از انقلاب و کشور بگذارند.
فاني

به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز 30 تیرماه در گردهمایی مشترک شورای معاونان و مدیران کل استان ها که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با اشاره به ثبات مدیریتی در آموزش و پرورش، افزود: حفظ مدیران و ثبات مدیریتی در آموزش و پرورش با توجه به تقریب نگرش صورت گرفته یک اصل اساسی است که زمینه ساز تحقق سریع تر اهداف و برنامه های پیش بینی شده می باشد.

 

فانی با بیان اینکه آموزش و پرورش نمی تواند خود را جدا از سایر بخش ها و ارکان دولت بداند خطاب به مدیران ارشد این دستگاه، گفت: تعامل و ارتباط درون و برون سازمانی با همه بخش های دولت و جامعه ضرورتی است که همه باید به آن توجه داشته باشند.

 

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به انتخابات آتی بر دور ماندن دستگاه تعلیم و تربیت از حاشیه ها اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش باید استقلال خود را در امر انتخابات حفظ کند و مدیران آموزش و پرورش باید از هرگونه موضع گیری له یا علیه حزب، گروه و جناح ها مختلف خوداری کنند و همه توان و تلاش آموزش و پرورش باید صرف تشویق حضور گسترده و موثر مردم و آحاد جامعه در انتخابات و عرصه های حمایت از انقلاب و کشور باشد.

 

فانی با تشکر از حمایت های رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور از آموزش و پرورش، این حمایت و رهنمودها را سرمایه ای بزرگ و بی نظیر برای مجموعه آموزش و پرورش خواند و اظهار کرد: باید این رهنمود ها و توصیه ها به عنوان یک سرمایه ارزشمند در برنامه ششم مورد توجه قرار گیرد و همواره باید به گونه ای عمل کنیم که خود را شایسته این حمایت ها بدانیم.

 

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور محترم در اجرایی شدن سند تحول بنیادین را یاد آور شد و خاطرنشان کرد: نقشه راه سند تحول بنیادین در سال 93 آماده شده است و باید عزم همه ما در اجرایی شدن این سند بیش از پیش جدی باشد و همه بر اساس این نقشه راه حرکت کنیم.

 

وی با اشاره به این که در دولت تدبیر و امید علی رغم همه مشکلات و موانع زیر ساخت ها و اقدامات مبنایی و اساسی جدی صورت گرفته است افزود: تقریب نگرش ها به عنوان یک سرمایه اجتماعی بزرگ در دستگاه تعلیم و تربیت شکل گرفته و اعتقاد قلبی مدیران و مجموعه آموزش و پرورش بدون تردید با ابتنا بر همدلی و همزبانی زمینه ساز تحولات خوبی خواهد بود.

 

فانی در پایان با تاکید مجدد بر اجرایی شدن رتبه بندی معلمان حاطرنشان کرد: رتبه بندی معلمان با هدف افزایش انگیزه ها ی شغلی و ارتقای کیفیت آموزشی اول مهرماه اجرایی خواهد شد./817/پ202/ب4

ارسال نظرات