۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۷۶۴۳۴
آیت الله قبلان:

مسؤولان به دلیل عدم انتخاب رییس جمهور باید در برابر خداوند پاسخگو باشند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نسبت به اوضاع نامطلوب داخلی و تعلیق خدمات شهری و بهداشتی اعتراض کرد و خطاب به مسؤولان گفت که باید از امانتی که مردم بر دوش آنها نهاده‎اند به خوبی نگهداری کنند.
آيت‌الله قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله قبلان، نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیروت، به وضعیت نامطلوبی داخلی پرداخت و عدم رسیدگی به مشکلات مردم را غیرقابل توجیه دانست.

 

وی افزود: اگر ما در رسیدگی به مسائل بهداشتی مردم در مدیریت شهرها کوتاهی کنیم پیش از اینکه به سلامتی خود آسیب وارد کنیم، آبروی خود را زیر سوال بردیم و تعطیلی ادارات دولتی نمی تواند دلیل موجهی برای کوتاهی در خدمات رسانی به مردم باشد.


این عالم لبنانی خطاب به مسؤولان کشوری گفت: باید بدانید که این کشور یک امانتی است که بر دوش تک تک شما قرار گرفته و اگر کوتاهی کنید و به دلایل واهی انتخاب رییس جمهور را به تاخیر بیندازید باید در برابر خداوند و مردم پاسخگو باشید.

 

آیت الله قبلان از دولت خواست تا در این شرایط بغرنج که کشور از هر سو تهدید می‌شود، با گذشت و اخلاق نیکو به منافع مردم بیندیشند و پس از حل مشکلات داخلی با تمام توان از نیروهای مقاومت و ارتش حمایت کنند.

 

گفتنی است در پی تعطیلی موسسات و ادارات وابسته به دولت، خدمات شهری در شهرهای بزرگ لبنان مانند بیروت به حالت تعلیق در آمده و این امر علاوه بر ایجاد مشکلات فراوان برای شهروندان لبنانی، اعتراض علما و شخصیت‌های برجسته این کشور را به دنبال داشته است./1321/ب902/د

 

ارسال نظرات