۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۲۷۸۲۵۹

جمعیت علمای مسلمان لبنان کودک سوزی شهرک نشینان صهیونیستی را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جمعیت علمای مسلمان لبنان اقدام وحشیانه شهرک نشینان صهیونیستی مبنی بر سوزاندن نوزاد فلسطینی را محکوم کرد.
جمعيت علماي مسلمان لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت علمای مسلمان لبنان، با صدور بیانیه‌ای اقدام شهرک نشینان صهیونیستی مبنی بر سوزاندن خانه یک خانواده فلسطینی که به مرگ شیرخوار 18 ماهه انجامید را محکوم کرد.


در این بیانیه آمده است: در پرونده سیاه رژیم کودک کش اسرائیل، اقداماتی نظیر این اقدام وحشیانه، بارها دیده شده است و این بار نیز شهرک نشینان تندروی صهیونیستی با این اقدام میزان تعصبات نژادپرستانه خود را نشان دادند.


این جمعیت اعلام کرد: رژیم صهیونیستی با مشغول نگهداشتن کشورهای عربی در فتنه افروزی‌های گروه‌های تکفیری سعی دارد اشغالگری خود را در کرانه باختری ادامه دهد و نقشه‌های پلید خود را در بیرون راند فلسطینی‌ها از منازلشان اجرایی کند.


در این بیانیه به تلاش این رژیم برای یهودی سازی قدس شریف اشاره و تصریح
شده است: اسرائیل همواره به دنبال یهودی سازی قدس شریف بوده و عالمان دینی در کشورهای اسلامی باید نسبت فتنه افروزی های دشمنان اسلام در قبله اول مسلمانان هوشیار باشند و این هوشیاری را نیز از مردم مسلمان کشورهای منطقه مطالبه کنند.


این جمعیت با تاکید بر اینکه مساله فلسطین در اولویت مسایل جهان اسلام و جهان عرب است، اعلام کرد: اشغالگران تنها با زبان زور آشنا هستند و نیروهای مقاومت نیز باید با تقویت و افزایش سطح تسلیحاتی در برابر این استعمارگران ایستادگی کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات