۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۷۸۳۰۹
عضو مرکز اسلامی بیرمنگام:

مسلمانان بزرگترین قربانی تروریست‌های داعش هستند

خبرگزاری رسا ـ مدرس تفسیر و از اعضای مرکز اسلامی بیرمنگام در ایالت آلاباما آمریکا عنوان کرد که تروریست‌های داعش ادعا می‌کنند که برای اسلام می‌جنگند، اما بزرگترین قربانیان آن‌ها خود مسلمانان هستند.
داعش

 

به گزارش خبرگزاری رسا، استفاده ماهرانه تروریست‌های داعش از رسانه‌های اجتماعی سبب شده که با وجود جنایات وحشیانه این گروه، همچنان بتوانند جوانان آمریکایی را تحت تأثیر قرار دهند و به استخدام خود درآورند.


تحقیقات نشان داده است که دفاع از مسلمانان، مقابله با سوریه و ازدواج با یک مسلمان خوب، برای تحریک افراد به منظور پیوستن به این گروه تروریستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


حسین عبداللطیف، مدرس تفسیر و از اعضای مرکز اسلامی بیرمنگام در آلاباما می‌گوید: این مسلمانان هستند که زیر بار حملات داعش قرار دارند.


وی افزود: بزرگترین قربانیان داعش مسلمانان هستند. آن‌ها می‌گویند برای اسلام می‌جنگند اما بزرگترین قربانیان آن‌ها خود مسلمانان هستند.


این گروه تروریستی عده زیادی از نیروهای خود را از خارج جذب کرده است. بیش از 20 هزار خارجی تاکنون به داعش پیوسته‌اند که حداقل 200 نفر آن‌ها آمریکایی بوده‌اند.


یکی از راه‌هایی که داعش خود را در فضای مجازی نشان می‌دهد، از طریق هک کردن است. تنها در یک روز این گروه تروریستی 4 هزار سایت را هک کرد.


این گروه همچنین از طریق رسانه‌های اجتماعی عده زیادی را تحت تأثیر قرار می‌دهند./982/ب101/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات