۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۷۸۵۶۴
نماینده مردم آمل در مجلس:

رسانه ها در مسیر امیدافزایی و آرامش بخشی جامعه گام بردارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که رسانه ها در مسیر امیدافزایی آحاد جامعه گام بردارند، گفت: رسانه ها باید اهتمام خود را در مسیری قرار دهند که برای ترویج حس آرامش بخشی و امیدافزایی در جامعه باشد که در این راستا نقشی مهم و اساسی بر عهده دارند.
نماينده مردم آمل در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران شهرستان آمل که در شهر دابودشت برگزار شد با بیان این که رعایت اصل بی طرفی از سوی رسانه ها باید مورد توجه باشد، گفت: خبرنگاران باید تلاش کنند تا خبر را با صحت و سلامت منتشر کنند.

 


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با اشاره به این که برای اصحاب رسانه و خبرنگاران حد و حدودی نانوشته و عرفی وجود دارد، بیان داشت: این امر به عرف و عادت جامعه بر می گردد که اصحاب رسانه باید تلاش کنند تا به نحوی شایسته آن را رعایت کنند.

 


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، تصریح کرد: اگر مسائل و مباحثی تا اثبات قضایی نشده است نباید در رسانه ها منتشر شود که همگان باید حدود لازم را در ارائه اخبار و گزارش ها مورد لحاظ قرار دهند.

 


وی، افزود: رسانه ها وظایف و نقشی اساسی و گرانقدر برعهده دارند که نباید کار به گونه ای شود تا بگویند رسانه ای اخلال گر و توهین کننده است.

 


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که رسانه ها در مسیر امیدافزایی آحاد جامعه گام بردارند، گفت: رسانه ها باید اهتمام خود را در مسیری قرار دهند که برای ترویج حس آرامش بخشی و امیدافزایی در جامعه باشد که در این راستا نقشی مهم و اساسی بر عهده دارند.

 


یوسفیان ملا، خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید با ظرافت و زیبایی نسبت به ارائه اخبار و گزارش ها اقدام کرده و دلیلی وجود ندارد تا با انتشار اخبار و مطالبی نسبت به تشویق اذهان عمومی گام برداشته شود.

 


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این که خبرنگاران باید عدالت و صداقت را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: ارائه خبرها نباید با منفعت شخصی بوده و خبرنگاران صداقت محوری را به عنوان امری اساسی و مهم رعایت کنند.

 


محمد محمدی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در این مراسم با بیان این که خبرنگاران و اصحاب رسانه از جایگاه ارزشمند و والایی برخوردار هستند، گفت: باید حمایت های شایسته ای از این عزیزان صورت گیرد که در عرصه های مختلف حضوری ارزشمند و اثرگذار دارند.

 


وی، تصریح کرد: خبرنگاران زحمات بسیاری در عرصه اطلاع رسانی کشیده و تلاش های شایسته ای در این عرصه دارند که مدیران باید قدردان زحمات آنان بوده و در مسیر رفع مسائل و مشکلات این قشر زحمتکش تلاش کنند./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات