۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۲۷۹۴۷۰
عضو ارشد حزب الله:

وظیفه حامیان جریان 14 مارس کم خطر جلوه دادن پدیده شوم تکفیر است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان نسبت به اقدامات تحریک آمیز حامیان جریان 14 مارس در داخل اعتراض کرد و این اقدامات را مایه شرمساری دانست.
نبيل قاووق معاون شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی نسبت به اقدامات برخی احزاب سیاسی، مبنی بر اخلالگری و ایجاد تنش‌های سیاسی انتقاد کرد و گفت: گویا تحریک مردم علیه مقاومت وظیفه‌ای است که بر دوش حامیان جریان 14 مارس در کشور نهاده شده است.


وی افزود: این جریان ها، مردم را نسبت به خطر داعش و دیگر گروه‌های تکفیری تروریستی غافل می کنند و این مساله به دلیل عدم وجود درک صحیح آنها برای حمایت از مردم لبنان در برابر خطر پدیده شوم تکفیر است.


قاووق به راهبرد اساسی مقاومت در برخورد با گروه‌های تکفیری اشاره کرد و گفت: استراتژی مقاومت در مقابله با گروه‌های افراطی بر اساس مصالح مردم تعریف شده و اجازه فعالیت به هیچ گروه تکفیری در خاک این سرزمین را نخواهد داد.


این روحانی لبنانی بر استقامت بر طریق مقاومت تاکید کرد و افزود: در هر حال رزمندگان مقاومت به وظیفه خود در حراست از تمامیت ارضی این کشور تلاش خود را مبذول و نقشه صهیونیست‌‎ها را مبنی بر نفوذ به لبنان به دست داعشی‌ها نقش بر آب می کنند.


 عضو ارشد حزب الله در پایان اعلام کرد: جای شرمساری است برای افرادی که در داخل با دشمنان این ملت همکاری می کنند و در پرونده ربوده شدن نظامیان ارتش در مناطق مرزی به خاطر منافع شخصی دست داشته اند./1321/ب902/د

ارسال نظرات