۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۸۳۲۶۴

انهدام ۱۰جنگنده و ۲۰۰ دستگاه خودروی نظامی آل‎سعود

خبرگزاری رسا ـ 10 فروند جنگنده اف ۱۶ ، بالگرد آپاچی و هواپیماهای شناسایی متعلق به ارتش رژیم آل سعود و بیش از ۲۰۰ دستگاه انواع خودروهای زرهی و نظامی از زمان آغاز پاسخ ارتش و کمیته های مردمی یمن به جنایات سعودی‌ها منهدم شده است.
فروش موشک پاتريوت به عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آمارهای اولیه از حجم خسارهای وارده به متجاوزان سعودی در  110 روز گذشته یعنی از زمان آغاز پاسخ ارتش و کمیته های مردمی یمن به حملات عربستان منتشر شد.
 
آمارها نشان می دهد، نیروهای یمنی چهار فروند بالگرد آپاچی و دو فروند جنگنده اف 16 ساخت آمریکا و همچنین سه فروند هواپیمای شناسایی را سرنگون کرده اند.
 
آمارها نشان می دهد، در این مدت 204 دستگاه تانک، خودروی زرهی و خودروی نظامی سعودی‌ها منهدم شده است.
 
حدود 105  خودروی زرهی از جمله 23 دستگاه تانک و 28 دستگاه خودروی زرهی و 99 دستگاه انواع خودروهای نفربر ، بلدوزر نظامی و خودرو در استان جیزان منهدم شده است.
 
31 دستگاه خودروی نظامی از جمله 11 دستگاه تانک و 20 دستگاه انواع خودروی نظامی نیز استان نجران هدف حمله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفته و منهدم شده است.
 
همچنین 23 دستگاه خودروی نظامی ارتش سعودی از جمله شش دستگاه خودروی زرهی از نوع پی ام پی ، دو دستگاه تانک و 15 دستگاه انواع خودروی زرهی منهدم شده است.
 
بدین ترتیب، 36 دستگاه تانک ، 34 دستگاه خودروی زرهی و 134 دستگاه انواع خودروی نظامی در حملات نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در استانهای جیزان ، نجران و عسیر عربستان منهدم شده و این آمار نیز ارزیابی حد اقلی از خسارات وارده به ارتش سعودی تا این لحظه است./982/ب101/د

ارسال نظرات